specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikowanie w zakresie formalno-finansowym protokołów odbioru usług wykonywanych w ramach umów na działania informacyjne i promujące dla projektów inwestycyjnych, weryfikacja dokumentacji przetargowej dotyczącej projektów inwestycyjnych,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Zamówień z językiem angielskim
Miejsce pracy: Solec
Nr ref.: 008483
Zakres obowiązków:
• Odpowiadanie na zapytania Klientów związane z zamówieniami; • Koordynacja procesu realizacji zamówienia; • Stały kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem; • Zajmowanie się reklamacjami Klientów; • Zarządzanie poziomem stanów magazynowych wyrobów gotowych; • Analizowanie prognoz Klientów; • Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne organizacji oraz dla Klientów.
Oczekiwania:
• Wykształcenie średnie lub wyższe; • Mile widziane 1-2 lata doświadczenia w pracy w dziale obsługi Klienta w międzynarodowej firmie; • Znajomość języka angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację; • Umiejętność obsługi MS Office; • Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP; • Odporność na stres; • Dobra organizacja pracy; • Odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Praca w okolicach Warszawy; • Bezpłatny dojazd do miejsca pracy z Metra Wilanowska; • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikowanie w zakresie formalno-finansowym protokołów odbioru usług wykonywanych w ramach umów na działania informacyjne i promujące dla projektów inwestycyjnych, weryfikacja dokumentacji przetargowej dotyczącej projektów inwestycyjnych,...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, zapewnienie sprawnej pracy Działu zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami , przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert na najem pomieszczeń, sporządzanie dokumentacji...
Zakres obowiązków: Obsługa prawna spółek z Grupy Kapitałowej PGE a w szczególności: przygotowywanie i wydawanie opinii oraz stanowisk prawnych; opiniowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym dokumentów (m.in. umów, zleceń, wniosków do organów korporacyjnych, regulacji...
Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli zamówień publicznych współfinansowanych ze środków UE, prowadzenie kontroli na miejscu realizacji projektów Działanie 4.2. POIR (kontrole wyjazdowe), prowadzenie kontroli trwałości projektów POIR, opracowywanie planów i sprawozdań z kontroli,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych (ustawa Prawo zamówień publicznych) oraz niepublicznych (na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki w zakresie zakupów) przygotowywanie dokumentacji postępowań w szczególności...
CEL PRACY obsługa klientów hurtowych w zakresie sprzedaży; wprowadzanie zamówień do systemu; rozliczanie zamówień przedstawicieli; spotkania z klientami – negocjowanie warunków współpracy; przygotowywanie umów handlowych; prowadzenie, archiwizacja i kontrola pełnej dokumentacji...
Główne obowiązki: Organizacja wydarzeń korporacyjnych, z zakresu kojarzenia przedsiębiorców (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnym (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. Udział w realizacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...