Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta, producenta wyrobów z tworzyw sztucznych - prężnie rozwijającej się firmy z długoletnim doświadczeniem na rynku, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Możesz zyskać:
- samodzielną pracę umożliwiającą realizację swoich ambicji w firmie o dużym potencjale wzrostu,
- możliwość rozwoju poprzez udział w realizacji ciekawych projektów dla klientów z kraju i z zagranicy oraz szkolenia,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjną premię kwartalną powiązaną z wynikami,
- możliwość wdrażania swoich pomysłów w życie,
- przyjazny zespół budujący miłą atmosferę pracy.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- opiekę nad klientami z kraju i z zagranicy, pozyskanymi przez Dział Sprzedaży,
- kompleksową obsługę całego procesu zamówień i korespondencji,
- ustalanie warunków dostaw oraz organizację i koordynację zleceń transportowych, a także bieżące monitorowanie transportu towarów,
- obsługę reklamacji oraz kontrolę poprawności faktur i spływu należności,
- sporządzanie zestawień, analiz i raportów,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Jeśli posiadasz:
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, umożliwiającą swobodną komunikację z klientami podczas kontaktów telefonicznych, mailowych oraz spotkań bezpośrednich,
- umiejętności pracy w zespole, a równocześnie dużą samodzielność,
- zdolności do budowania długotrwałych relacji opartych na zaufaniu,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane).