Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)

Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)

ATOS Polska S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2920 dni temu
Atos Polska to jeden z największych integratorów na polskim rynku IT.
Jest organizacją utworzoną w wyniku globalnego połączenia francuskich firm Atos oraz Bull w drugiej połowie 2014 roku.
W naszym kraju grupy te reprezentowane były przez trzy odrębnie działające dotychczas firmy: Atos Polska, AMG.net S.A. oraz Bull Polska.
Naszymi klientami są najważniejsi gracze różnych sektorów gospodarki polskiej i światowej.
Wykorzystując nasze technologiczne centra kompetencji mieszczące się w 5 lokalizacjach w Polsce dostarczamy klientom najwyższą jakość usług zarówno w wymiarze lokalnym, jak również międzynarodowym.

Atos Polska to:

  • ponad 1200 osób w 5 lokalizacjach w Polsce (Łódź, Warszawa, Gdańsk, Wrocław, Toruń),
  • ... 7 centrów technologicznych (Oracle, Microsoft, SAP, Liferay, Java, Salesforce, ATG),
  • ... innowacyjne projekty dla renomowanych klientów,
  • ... część międzynarodowej informatycznej Grupy Atos w Polsce,
  • ... najwyższe kompetencje i kilkanaście lat doświadczeń w branży IT,
  • ... młode, zaangażowane i kreatywne zespoły pracowników,

...rozwój Twojej kariery

Specjalista Helpdesk (1-sza linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa

OFERUJEMY CI ZRÓŻNICOWANE ŚCIEŻKI ROZWOJU:

  • Utrzymanie systemów operacyjnych opartych na technologiach Microsoft.
  • Zarządzanie Active Directory.
  • Zarządzanie systemami antywirusowymi.
  • Zarządzanie usługami sieciowymi.
Niezależnie którą
ścieżkę wybierzesz będziesz:
  • Obsługiwać Klientów z firm z różnych sektorów gospodarki.
  • Mieć możliwość pracy w zróżnicowanym środowisku.
  • Współpracować z ekspertami z różnych obszarów IT.
  • Mieć kontakt z najnowszymi technologiami.
  • Mieć możliwość drozwoju - szkolenia, certyfikacje (np. ITIL, Microsoft).
W naszej firmie
będziesz zajmować się:
  • Przyjmowaniem i rejestracją zgłoszeń z obszaru IT.
  • Klasyfikacją i nadawaniem priorytetów zgłoszeniom.
  • Zdalnym rozwiązywaniem zgłoszeń.
  • Przyporządkowaniem nierozwiązanych incydentów do zespołów kompetencyjnych.
  • Zarządzanie kontami i uprawnieniami dostępu do kont użytkowników.

DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?

 

Gwarantujemy stabilność zatrudnienia, dbamy o rozwój i zdrowie, wspieramy samorealizację w pracy i po godzinach.

 

Stabilność zatrudnienia Wiemy jak istotne w zawodowym życiu jest poczucie bezpieczeństwa które przekłada się bezpośrednio na efekty pracy. Dążymy do zbudowania długotrwałej współpracy. W odpowiedzi na wzrost naszej organizacji stosujemy wewnętrzną rekrutację, inwestujemy w awanse poziome i pionowe. Dzięki temu premiujemy zaangażowanie i możemy tworzyć coraz lepiej dopasowane warunki do realizacji zadań dla osób w zależności od ich indywidualnych predyspozycji.

 

Rozwój Wierzymy, że każdy ma talent, a najistotniejsze jest jego rozwijanie we właściwym kierunku, zawsze akcentem na najmocniejsze strony. Dlatego w Atos Polska pracownicy dostają możliwość rozwinięcia swoich kompetencji w ramach trzech ścieżek rozwoju - technologicznej, UX oraz konsultingowej. Roli w obrębie ścieżki nie musisz wybierać od razu. Zanim się zdecydujesz, będziesz mógł/mogła sprawdzić się na różnych stanowiskach i w różnych zespołach.

 

Zdrowie Kierując się zasadą "w zdrowym ciele zdrowy duch", zapewniamy naszym pracownikom i ich najbliższym prywatną opiekę medyczną. Dbamy również o aktywność sportową, zapewniając dostęp do programów sportowo-rekreacyjnych typu "Multisport". Stawiamy wyzwania zawodowe, a po godzinach wspieramy wiele różnorodnych form realizacji pasji naszych Pracowników. Pomysłów dostarczają inicjatorzy ze wszystkich naszych organizacji - a my dofinansowujemy działalność proponowanych społeczności sportowych, turystycznych, wydarzenia kulturalne czy ciekawe kursy pozazawodowe.
CZEGO OCZEKUJEMY?
Stopień zaawansowania
  • Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub na kierunku związanym z informatyką (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego (poziom B1-B2)
  • Znajomość systemów operacyjnych MS Windows
  • Znajomość środowiska Active Directory
  • Doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania (min. 1 rok)
  • Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  • Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w grupie
  • Mile widziane certyfikat/-y z ITIL Fundation, CCENT, MTA, Windows

Jeżeli wiesz więcej, napisz, będzie to plusem w procesie
rekrutacji do naszego zespołu.

JAK APLIKOWAĆ?

Prosimy o załączenie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do prowadzenia procesów rekrutacji do pracy oraz na praktyki w firmie Atos Polska S.A. oraz pozostałych firmach wchodzących w skład Grupy Atos w Polsce (Dz.U. nr 133, poz. 833). Jednocześnie oświadczam, iż poinformowano mnie o przysługującym mi prawie do wglądu oraz poprawiania moich danych osobowych, oraz że udostępnienie moich danych osobowych jest dobrowolne.”


Dziękujemy za nadesłane aplikacje i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Twoimi zadaniami będą czynności operacyjne związane z obsługą klientów wewnętrznych , Do Twoich zadań należeć będzie aktualizacja danych w naszych systemach, Codziennym wyzwaniem będzie wspieranie zespołu Obsługi Klienta, a Twój sukces...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...