Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
- nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa oraz wymogów korporacyjnych w zakresie BHP,
- budowanie świadomości, opracowywanie i nadzorowanie programów oraz działań kształtujących właściwą postawę pracowników i propagujących kulturę bezpieczeństwa,
- współtworzenie i zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHP, w tym wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania wymaganych procedur i instrukcji oraz programów korporacyjnych w tym zakresie,
- zapewnienie wsparcia merytorycznego w zakresie BHP dla całej organizacji,
- inicjowanie i wdrażanie działań oraz współpraca we wdrażaniu inwestycji i rozwiązań organizacyjno-technicznych mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracowników i minimalizację ryzyka zawodowego,
- zapewnienie realizacji obowiązków i wymagań formalnoprawnych w zakresie BHP (pozwolenia, sprawozdawczość, prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami),
- prowadzenie audytów wewnętrznych oraz szkoleń w zakresie BHP,
- kontrola kluczowych wskaźników w zakresie BHP oraz raportowanie do korporacji,
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracją państwową w tym obszarze,
- sporządzenie sprawozdań statystycznych dla GUS.
- wykształcenie kierunkowe oraz uprawnienia dla pracowników służby BHP wymagane przepisami,
- doświadczenie zawodowe w na ww. stanowisku (mile widziane w branży budowlanej),
- znajomość obowiązujących przepisów w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej,
- doświadczenie dotyczące budowy kultury bezpieczeństwa, współtworzenie kampanii bezpieczeństwa,
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych do jednostek organizacyjnych na terenie całej Polski,
- doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytów wewnętrznych z zakresu BHP,
- gotowość do pracy na pełen etat,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
- umiejętność budowania relacji i komunikowania się na każdym poziomie struktury organizacji,
- zdolność analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji, bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w międzynarodowej firmie, będącej liderem w swojej branży,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji,
- interesujące obowiązki, ciekawe i ambitne zadania,
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.