- Ogłoszenie nr: 181257
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2016 r.
Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw zastępstwa procesowego i umów
- w Departamencie Prawnym i Rozstrzygania Sporów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie czynności związanych z zastępstwem procesowym, w tym samodzielne przygotowywanie projektów odpowiedzi na odwołania, pozwy, skargi i wnioski,
- przygotowywanie środków odwoławczych od orzeczeń sądowych w sprawach z zakresu właściwości Prezesa URE,
- prowadzenie bieżącej analizy orzecznictwa sądowego w sprawach związanych z działalnością Urzędu mającą na celu ocenę spójności decyzji i postanowień wydawanych przez Prezesa URE z orzeczeniami sądowymi zapadłymi w sprawach z zakresu zadań Prezesa URE,
- analizowanie i opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez URE,
- udział w tworzeniu projektów wewnętrznych aktów prawnych, decyzji, zarządzeń, upoważnień, pełnomocnictw oraz opiniowanie projektów aktów prawnych z zakresu właściwości zespołu,
- udział w przygotowywaniu propozycji rozstrzygnięć w ramach prowadzonych przez inne stanowiska, postępowań administracyjnych,
- udział w przygotowywaniu projektów opinii prawnych, wyjaśnień, informacji dotyczących stosowania i interpretacji prawa w obszarze właściwości Prezesa URE oraz Dyrektora Generalnego Urzędu,
- udział w przygotowywaniu projektów opinii prawnych, wyjaśnień, informacji dotyczących stosowania prawa w celu obrony stanowiska zajętego przez Rząd RP w postępowaniach toczących się przed organami Unii Europejskiej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
Obiekt przy Alejach Jerozolimskich 181 jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Pomieszczenia Urzędu zlokalizowane są na II, IV i V piętrze budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe na kierunku prawo doświadczenie: powyżej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze energetycznym lub w obszarze obsługi prawnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość systemu prawnego, zarówno w aspekcie krajowym jak i unijnym,
- dobra znajomość przepisów z obszaru prawa energetycznego,
- dobra znajomość orzecznictwa z zakresu prawa energetycznego,
- dobra znajomość prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego (materialnego i proceduralnego),
- dobra znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych,
- dobra znajomość specyfiki rynku paliw i energii,
- dobra umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność argumentowania,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy z trudnym klientem,
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym (B1),
- rozpoczęta lub ukończona aplikacja radcowska lub adwokacka,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie bardzo dobrym (B2),
- uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
- doświadczenie zawodowe w obszarze postępowań administracyjnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów