- Ogłoszenie nr: 165407
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 grudnia 2014 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Raciborzu
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ds.techniki i łączności
- w sekcji kwatermistrzowsko-technicznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 47-400 Racibórz
ul. Władysława Reymonta 8
Miejsce wykonywania pracy:
- Racibórz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Monitorowanie potrzeb, organizowanie przeglądów, zlecanie napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń oraz instalacji technicznych,
- Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń,
- Prowadzenie kontroli i nadzór nad: eksploatacją sprzętu technicznego, terminowością badań technicznych sprzętu znajdującego się na wyposażeniu jednostki oraz terminowością badań kierowców zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Bieżące aktualizowanie danych w systemie SWD-ST w zakresie samochodów i innego sprzętu silnikowego KP i JRG,
- Planowanie systemów łączności dyspozycyjnej, dowodzenia i współdziałana, a także systemów alarmowania na obszarze działania komendy
- Analizowanie stanu zabezpieczenia w środki łączności jednostek organizacyjnych ochrony przeciwpożarowej na obszarze działania Komendy Powiatowej
- Nadzorowanie oraz analizowanie potrzeb technicznych i sprzętowych oraz wdrażanie systemów łączności dla potrzeb Komendy Powiatowej,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00,
-możliwe wyjazdy poza obszar jednostki związane z realizacją zakupów części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i innych połączonych z realizacją zadań stanowiska,
-wyjazdy służbowe związane z realizacją zadań stanowiska oraz podnoszeniem (uzupełnianiem) kwalifikacji.
-praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka laserowa, skaner, faks, telefon, kserokopiarka, niszczarka do papieru,
-praca na pierwszym piętrze (biuro sekcji)
-brak windy w budynku, przed budynkiem brak podjazdu dla wózków
inwalidzkich.
Mogą się zdarzyć nietypowe godziny pracy ze względu na konieczność świadczenia pracy np.: w przypadku awarii sprzętu, a także w przypadku podniesienia gotowości operacyjnej jednostki i innych zdarzeń wymagających obecności pracownika właściwego ds. techniki i łączności
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie w zakresie techniki samochodowej
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki transportowej i techniki pożarniczej,
- znajomość KPA i UZP,
- spełnienie wymagań zawartych w art. 4 ustawy z dnia 21.11.2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późn. zm.).
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zagadnieniami z zakresu gospodarki transportowej,
- operatywność, dyspozycyjność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole,
- dokładność i skrupulatność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność posługiwania się przepisami,
- umiejętność organizacji pracy,
- odporność na stres
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów