- Ogłoszenie nr: 166136
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 stycznia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
- Małopolski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw nadzoru elektroenergetycznego
- w Wydziale Inwestycji i Remontów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie i nadzorowanie w zakresie: eksploatacji, konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i odgromowych oraz alarmowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie,
- analizowanie, przedkładanie propozycji nowych rozwiązań, opiniowanie projektowych rozwiązań technicznych w zakresie remontów, modernizacji, rozbudowy instalacji elektroenergetycznych oraz alarmowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie,
- prowadzenie gospodarki, w tym ewidencji głównej, spalinowych zespołów prądotwórczych w jednostkach garnizonu małopolskiego,
- udział w komisjach dokonujących odbioru rozbudowywanych i remontowanych obiektów Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie,
- prowadzenie imiennego wykazu pracowników zajmujących stanowiska, które wymagają posiadania zaświadczeń kwalifikacyjnych do eksploatacji i obsługi oraz dozoru dla instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, energetycznych i gazowych. Bieżące kierowanie pracowników na okresowe egzaminy kwalifikacyjne,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników zajmujących się bezpośrednią eksploatacją sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych,
- koordynowanie zadań związanych z zaopatrzeniem pracowników obsługi i konserwatorów Wydziału oraz KMP/KPP w Małopolsce, w materiały do konserwacji, środki czystości, sprzęt i narzędzia,
- udział w komisjach przetargowych do udzielania zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała oraz praca w terenie. Pracownik wykonuje głównie czynności mające na celu zapewnienie sprawnego funkcjonowania obiektów służbowych Policji poprzez koordynacje i nadzór w zakresie eksploatacji, konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz alarmowych. Ponadto wykonuje czynności związane z zaopatrzeniem w materiały do konserwacji, środki czystości w sprzęt i narzędzia, a także uczestniczy w zlecaniu oraz nadzorowaniu usług związanych z utrzymaniem obiektów służbowych.
Pomieszczenia biurowe Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Krakowie usytuowane na VI i VII piętrze w XI piętrowym - niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, z uwagi na bariery architektoniczne (wąskie ciągi komunikacyjne, brak sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych), a pomieszczenia warsztatowo-gospodarcze w parterowych budynkach na terenie KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109. Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie techniczne o profilu elektrycznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze dozoru nad urządzeniami elektroenergetycznymi
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia dozoru nad urządzeniami elektroenergetycznymi, energetycznymi,
- umiejętność interpretacji przepisów resortowych,
- umiejętność argumentowania,
- biegła znajomość obsługi komputera-środowisko Microsoft Windows, Microsoft Office (Word, Exel),
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- 1 rok doświadczenia w obszarze administracji nieruchomościami,
- umiejętności komunikowania się i pracy w zespole, organizacja pracy własnej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów