Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Chełmno
Specjalista w Zespole do spraw Łączności i Informatyki

Specjalista w Zespole do spraw Łączności i Informatyki

Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie
Chełmno
praca stacjonarna
3518 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162919
  • Data ukazania się ogłoszenia: 09 września 2014 r.

Komenda Powiatowa Policji w Chełmnie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Zespole do spraw Łączności i Informatyki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    86-200 Chełmno
    ul.Świętojerska 5

Miejsce wykonywania pracy:

  • Chełmno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie mobilnymi terminalami noszonymi i przewoźnymi w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom oraz prowadzenie instruktaży z zakresu ich obsługi
  • analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teleinformatycznych oraz samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności
  • zarządzanie centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonamentów oraz nadawanie uprawnień w celu zapewnienia prawidłowej łączności przewodowej
  • opracowywanie zapotrzebowań oraz prowadzenie ewidencji sprzętu łączności będącego w użytkowaniu jednostki w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności
  • prowadzenie instruktaży z zakresu stosowania środków łączności radiowej, organizowanie łączności radiowej oraz sposobu prowadzenia korespondencji radiowej w celu prawidłowego sposobu komunikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • pełni funkcję administratora systemów niejawnych i administratora BIP KPP w Chełmnie

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w systemie 8 godzinnym dwuzmianowa (I zmiana - praca w godz. 6°°-14°°, II zmiana - praca w godz. 14°°-22°°), praca z komputerem w środowisku biurowym przy oświetleniu dziennym i sztucznym, współpraca z funkcjonariuszami Policji i pracownikami Komendy
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy w Zespole ds. Łączności i Informatyki usytuowane jest w budynku KPP w Chełmnie ul. Świętojerska 5 oraz poza siedzibą komendy w jednostce podległej- Posterunek Policji w Unisławiu; budynek ten nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, pojazdów, dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo; w budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy; praca z wykorzystaniem sprzętu łączności i informatyki, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; oświetlenie naturalne i sztuczne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie o profilu informatycznym lub teleinformatycznym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z informatyką i łącznością
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • planowanie i organizowanie pracy własnej, samodzielność, kreatywność, znajomość budowy i obsługi sprzętu komputerowego, umiejętność diagnozowania uszkodzonych urządzeń informatycznych, umiejętność interpretacji przepisów, umiejętność działania w sytuacjach stresowych
wymagania dodatkowe
  • umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych, rzetelność i dokładność, znajomość zagadnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dyspozycyjność

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów