Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...
Specjalista z j. hiszpańskim – obsługa procesu księgowego
Specjalista z j. hiszpańskim – obsługa procesu księgowego
ZF TRW
małopolskie
praca stacjonarna
2575 dni temu
Dołącz do ZF – jednego z czołowych dostawców branży Automotive na świecie.
Specjalista z j. hiszpańskim – obsługa procesu księgowego
Lokalizacja: Częstochowa
ZF jest globalnym liderem w technologiach napędu, podwozia jak również aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa. Organizacja w chwili obecnej zatrudnia około 137 tysięcy pracowników w 230 lokalizacjach w 40 krajach świata. Obecnie ZF jest jednym z największych dostawców branży Automotive na świecie.
www.zf.com
Europejskie Centrum Obsługi Finansowej
ul. Legionów 63 Częstochowa
European Shared Services Center zlokalizowane jest w Częstochowie i prowadzi obsługę procesów finansowo-księgowych europejskich fabryk organizacji. Dla naszych klientów dostarczamy usługi na najwyższym poziomie. W związku z rozwojem ESSC planujemy zatrudnić kolejne osoby do współpracy.
Zakres obowiązków:
Administracja dokumentacji księgowej – w procesie zobowiązań, należności lub księgi głównej
Kontakt z klientami z różnych krajów europejskich, udzielanie wyjaśnień, rozwiązywanie bieżących problemów
Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych, przygotowywanie raportów oraz analiz
Praca w systemie SAP
Wymagania:
Znajomość j. hiszpańskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny
Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: ekonomia, matematyka, rachunkowość, finanse ale także filologia i inne
Znajomość obsługi Excel’a
Ponadto bardzo cenimy: zdolności analityczne, dobrą organizacja pracy, umiejętność pracy w grupie, zaangażowanie
Oferujemy:
Prywatną opiekę medyczną
Pakiet kafeteryjny MY BENEFIT
szkolenia językowe, branżowe, z Excel’a
Pakiet socjalny, system zniżek na towary i usługi
Koleżeńską atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
22 godz.
Key Responsibilities: Participating in operational, compliance and financial audits evaluating the adequacy of controls for Aon business units and/or key business processes. Included in this responsibility are: Demonstrating knowledge and understanding of assigned areas under review, including...