Specjalista Zapewnienia Jakości
Zespół Jakościowego Wsparcia Klienta
Zespół Jakościowego Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- nadzorowanie i przestrzeganie zasad GMP oraz weryfikowanie dokumentacji w obszarach produkcyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Spółki oraz aktualnymi regulacjami
- uczestniczenie w procesie kontroli zmian (administrowanie procesu, opiniowanie protokołów kontroli zmian)
- monitorowanie działań korygująco-zapobiegawczych oraz weryfikacja ich efektywności
- ocena raportów serii produktów
- udział w rozwiązywaniu problemów dot. jakości produktów
- współuczestniczenie w przygotowaniu obszarów produkcyjnych do inspekcji i audytów
- udział w projektach dotyczących procesów produkcyjnych i jakościowych
OCZEKIWANIA:
- wykształcenie wyższe chemiczne, farmaceutyczne lub pokrewne
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość technologii wytwarzania produktów farmaceutycznych
- znajomość wymagań GMP i prawa farmaceutycznego oraz regulacji związanych z farmaceutykami
- rozumienie technologii analitycznych związanych z oceną produktów farmaceutycznych oraz zagadnień walidacji w produkcji farmaceutycznej
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.