Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Zakopane
Ogłoszenie o naborze Nr 15848
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych, brak windy). Pomieszczenie biurowe znajduje się w budynku Komendy na II piętrze. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Zakres zadań
- opracowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, przedkładanie ich do akceptacji Komendantowi Powiatowemu Policji i przekazywanie ich zgodnie z rozdzielnikiem
- przygotowywanie dokumentacji związanej z mianowaniem, przenoszeniem oraz delegowaniem policjantów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzeniem pełnienia obowiązków, przenoszeniem na inne stanowiska, zawieszaniem w czynnościach służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- współpraca z kierownictwem Komendy w sprawach dotyczących przyznawania, podwyższania, obniżania dodatków służbowych/funkcyjnych dla funkcjonariuszy oraz przygotowywanie w tej kwestii decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedkładanie ich do akceptacji Komendantowi Powiatowemu Policji,
- koordynowanie przyznanych dodatków służbowych/funkcyjnych w ramach przyznanego limitu,
- ustalanie uprawnień policjantów do nagród rocznych, jubileuszowych i innych świadczeń oraz przygotowanie decyzji w tych sprawach,
- kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem policjantów ze służby,
- prowadzenie ewidencji i nadzór nad terminowym sporządzaniem opinii służbowych dla funkcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- koordynowanie terminowego sporządzania zakresów czynności,
- przygotowywanie zmian i propozycji organizacyjnych, a po ich zatwierdzeniu opracowywanie rozkazów organizacyjnych,
- prowadzenie etatu komendy oraz podległej jednostki, a także sporządzanie regulaminów w porozumieniu z kierownictwem komendy,
- obsługiwanie i uzupełnianie systemu komputerowego „Intradok, ”SWOP”, „KADRA”, „SESPOL”,
- załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie kadr. Sprawozdań dotyczących spraw kadrowych,
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji,
- czynny udział w szkoleniach organizowanych dla kadrowców.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów "tajne".
- Znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
- Praca w obszarze kadr i szkolenia.