- Ogłoszenie nr: 163712
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 października 2014 r.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
- Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw wynagrodzeń pracowników
- w Sekcji Rachuby i Płac w Pionie Głównego Księgowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Oliwska 35
80-563 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie list wynagrodzeń i innych należności pieniężnych pracowników wraz z należnymi potrąceniami
- prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń oraz kart zasiłkowych
- sporządzanie informacji podatkowych
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu dla celów emerytalnych w zakresie wysokości osiągniętego wynagrodzenia
- sporządzanie do końca lutego każdego roku kalendarzowego informacji o wysokości uzyskanego przychodu za pracowników pobierających emerytury i renty
- kompletowanie i archiwizowanie list wynagrodzeń i innych dowodów księgowych
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa w siedzibie urzędu, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z pracownikami wydziału, pracownikami innych wydziałów komendy oraz instytucjami współpracującymi z SG
buiro mieści się w kilkupiętrowym budynku bez wind, drzwi o standardowej szerokości, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego praca biurowa
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa z zakresu świadczeń z ubezpieczenia społecznego, podatku dochodowego od osób fizycznych, Kodeksu Pracy z zakresu wynagrodzeń
- znajomość ogólnych zasad sporządzania list wynagrodzeń
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, systematyczność, dokładność, odporność na stres
- znajomość komputerowego programu płacowego
- znajomość programów biurowych
- 2 lata pracy o podobnym charakterze
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów