- Ogłoszenie nr: 167529
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 marca 2015 r.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
- Komendant Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- w Wydziale Kontroli i Audytu Wewnętrznego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Nadwiślański Oddział Straży Granicznej
ul. 17 Stycznia 23
02-148 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej, a także zapewnienie zgodnego z przepisami jej obiegu w Wydziale;
- prowadzenie kart obecności funkcjonariuszy i pracowników Wydziału;
- archiwizacja dokumentacji na zasadach określonych w przepisach kancelaryjnych;
- prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach skarg i wniosków kierowanych do Komendanta Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej, w tym sporządzanie sprawozdań oraz projektów zawiadomień o sposobie załatwienia sprawy;
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków w Komendzie Nadwiślańskiego Oddziału SG.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu oraz krajowe wyjazdy służbowe,
praca w systemie 8 – godzinnym,
praca ma charakter administracyjno - biurowy
budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno – sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych);
pracownik wykonuje prace biurowe przy sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu;
możliwość poruszania się po obiekcie
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu działania Straży Granicznej oraz postępowania administracyjnego,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz logicznego formułowania myśli,
- komunikatywność,
- umiejętność samodzielnej pracy oraz w zespole,
- dyspozycyjność i odpowiedzialność,
- obsługa komputera (pakiet MS Office, Internet, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych.
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków, prowadzenia spraw kadrowych i kancelaryjnych,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów