- Ogłoszenie nr: 163040
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 września 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
- Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw zaopatrzenia mundurowego
- w Wydziale Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. Lompy 19
40-038 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
- Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Wydział Zaopatrzenia
ul. Koszarowa 17
40-068 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zakładanie i prowadzenie kart wyposażenia dla każdego policjanta i pracownika cywilnego na podstawie rozkazów personalnych i zawiadomień oraz dokonywanie bieżących zmian w celu prawidłowego zaopatrywania w przedmioty mundurowe zasadnicze, wyposażenie specjalistyczne, środki higieny osobistej, odzież ochronną i roboczą,
- wystawianie odpowiednich dokumentów materiałowych dla policjantów i pracowników cywilnych zgodnie z normami należności w celu właściwego ich wyposażenia oraz prawidłowego rozliczenia zwolnionych lub przeniesionych policjantów i pracowników cywilnych,
- sporządzanie, formalizowanie list wypłat w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian umundurowania, ryczałtu za pranie wyposażenia specjalistycznego oraz odzieży ochronnej i roboczej, równoważnika za niepobrane przedmioty mundurowe, zwrotu za zakupione przedmioty mundurowe, mianowania na wyższy stopień służbowy w celu wypłaty należności,
- prowadzenie korespondencji ze zwolnionymi policjantami w celu zobligowania ich do rozliczenia się z pobranych przedmiotów mundurowych oraz równoważnika pieniężnego, sporządzanie protokołów szkody za niezdane do magazynu przedmioty mundurowe,
- prowadzenie korespondencji z Zespołem Prawnym KWP w celu podjęcia decyzji w sprawach spornych związanych z wypłaceniem lub zwróceniem równoważnika pieniężnego, a także korespondowanie w tym zakresie z Zespołem Likwidacji Szkód w celu przekazania dokumentacji związanej z nierozliczeniem się policjantów,
- uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych oraz w komisjach powołanych do przeprowadzenia klasyfikacji i wybrakowania sprzętu oraz przygotowywanie stosownej dokumentacji w tym zakresie,
- uczestniczenie w komisjach o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym zakresie oraz przygotowywanie stosownej dokumentacji wynikającej z „Regulaminu Zamówień Publicznych” w celu zapewnienia wyposażenia policjantom w przedmioty mundurowe zasadnicze i wyposażenie specjalne oraz policjantom i pracownikom cywilnym w odzież ochronną i środki higieny osobistej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę, komputer i monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Zagrożenie korupcją. Wyjazdy w obrębie garnizonu śląskiego na wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywanych obowiązków.
Stanowisko pracy w Wydziale Zaopatrzenia usytuowane jest w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Koszarowej 17. Budynki te nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem logistycznym.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- znajomość Ustawy o rachunkowości,
- samodzielność,
- umiejętność negocjacji i argumentowania.
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej,
- przeszkolenie / umiejętność z zakresu obsługi komputera,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- komunikatywność,
- umiejętność współpracy.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów