Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Policjant Katowice
Starszy inspektor w Wydziale Zaopatrzenia

Starszy inspektor w Wydziale Zaopatrzenia

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
3504 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163040
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 września 2014 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

  • Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw zaopatrzenia mundurowego
  • w Wydziale Zaopatrzenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Katowice
  • Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    Wydział Zaopatrzenia
    ul. Koszarowa 17
    40-068 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zakładanie i prowadzenie kart wyposażenia dla każdego policjanta i pracownika cywilnego na podstawie rozkazów personalnych i zawiadomień oraz dokonywanie bieżących zmian w celu prawidłowego zaopatrywania w przedmioty mundurowe zasadnicze, wyposażenie specjalistyczne, środki higieny osobistej, odzież ochronną i roboczą,
  • wystawianie odpowiednich dokumentów materiałowych dla policjantów i pracowników cywilnych zgodnie z normami należności w celu właściwego ich wyposażenia oraz prawidłowego rozliczenia zwolnionych lub przeniesionych policjantów i pracowników cywilnych,
  • sporządzanie, formalizowanie list wypłat w zakresie równoważnika pieniężnego w zamian umundurowania, ryczałtu za pranie wyposażenia specjalistycznego oraz odzieży ochronnej i roboczej, równoważnika za niepobrane przedmioty mundurowe, zwrotu za zakupione przedmioty mundurowe, mianowania na wyższy stopień służbowy w celu wypłaty należności,
  • prowadzenie korespondencji ze zwolnionymi policjantami w celu zobligowania ich do rozliczenia się z pobranych przedmiotów mundurowych oraz równoważnika pieniężnego, sporządzanie protokołów szkody za niezdane do magazynu przedmioty mundurowe,
  • prowadzenie korespondencji z Zespołem Prawnym KWP w celu podjęcia decyzji w sprawach spornych związanych z wypłaceniem lub zwróceniem równoważnika pieniężnego, a także korespondowanie w tym zakresie z Zespołem Likwidacji Szkód w celu przekazania dokumentacji związanej z nierozliczeniem się policjantów,
  • uczestniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych oraz w komisjach powołanych do przeprowadzenia klasyfikacji i wybrakowania sprzętu oraz przygotowywanie stosownej dokumentacji w tym zakresie,
  • uczestniczenie w komisjach o udzielenie zamówienia publicznego w wymaganym zakresie oraz przygotowywanie stosownej dokumentacji wynikającej z „Regulaminu Zamówień Publicznych” w celu zapewnienia wyposażenia policjantom w przedmioty mundurowe zasadnicze i wyposażenie specjalne oraz policjantom i pracownikom cywilnym w odzież ochronną i środki higieny osobistej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę, komputer i monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
    Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych. Zagrożenie korupcją. Wyjazdy w obrębie garnizonu śląskiego na wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy w Wydziale Zaopatrzenia usytuowane jest w kompleksie budynków KWP w Katowicach, przy ulicy Koszarowej 17. Budynki te nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem logistycznym.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Ustawy – Prawo zamówień publicznych,
    • znajomość Ustawy o rachunkowości,
    • samodzielność,
    • umiejętność negocjacji i argumentowania.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracyjne,
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej,
  • przeszkolenie / umiejętność z zakresu obsługi komputera,
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność współpracy.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów