- Ogłoszenie nr: 162724
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 sierpnia 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
- Opolski Komendant Wojewódzki Policji w Opolu
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw planowania i analizy wydatków budżetowych
- w Zespole Wspomagającym Wydziału Finansów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządzanie rocznego budżetu jednostki,
- wykonywanie czynności planistycznych i tworzenie procedur ewidencji wydatków realizowanych w układzie funkcji, zadań, podzadań i działań,
- planowanie budżetu garnizonu opolskiego oraz sporządzanie informacji finansowych dla dysponenta nadrzędnego w zakresie finansowania projektów z budżetu środków europejskich i współfinansowania projektów realizowanych z udziałem środków Unii Europejskiej lub innych źródeł zagranicznych,
- sporządzanie do dysponenta wyższego stopnia wniosków o dokonanie zmian w planie wydatków budżetowych w układzie funkcji, zadań, podzadań i działań,
- sprawowanie kontroli nad realizacją wydatków budżetowych,
- sporządzanie oceny z wykonania planu finansowego garnizonu opolskiego,
- obsługiwanie Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników Wydziału Finansów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca pod presją czasu oraz kontakty z petentami
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo (bariery architektoniczne)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość praepisów z zakresu ustaw o finansach publicznych, o Policji, rachunkowości i przepisów resortowych oraz umiejętność ich interpretacji i zastosowania w praktyce,
- umiejętność podejmowania decyzji i pracy w zespole,
- zdolność samodzielnego, analitycznego myślenia,
- asertywność,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- bardzo dobra znajomość obsługi programu służącego do planowania budżetu oraz bieżącej analizy wydatków.
- przeszkolenie z Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR,
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową,
- 1 rok doświadczenia w jednostce budżetowej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów