Starszy inspektor
Ogłoszenie o naborze Nr 5012
Warunki pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Praca wymagająca kontaktu z kontrahentami i wykonawcami.Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 16 – to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania nieruchomościami w celu zabezpieczenia potrzeb jednostki oraz realizowanie obowiązków wynikających z obowiązujących norm prawnych
- prowadzenie spraw eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania jednostki
- regulacja stanów prawnych nieruchomości w celu dostosowania do aktualnego stanu prawnego
- przygotowywanie umów najmu, użyczenia i dzierżawy nieruchomości w trwałym zarządzie Izby Skarbowej
- przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane i prace remontowe z udziałem w opracowywaniu dokumentacji wykonawczej, szacowaniem wartości i nadzorem nad wykonaniem zamówienia
- sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw w celu dostarczania wymaganych informacji
- współpraca z urzędami skarbowymi woj. podkarpackiego i komórkami organizacyjnymi izby skarbowej w zakresie prowadzonych spraw w celu prawidłowej realizacji zadań
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Dobra znajomość przepisów ustawy: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- Konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Umiejętność pracy w zespole: współpraca z innymi pracownikami, dzielenie się wiedzą oraz informacjami. Zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających pracę zespołu
- Odporność na stres
- Dobra umiejętność obsługi komputera i programów biurowych w tym Microsoft Word i Microsoft Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia budowlane w specjalnościach: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub ogólnobudowlanych bez ograniczeń