Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 13138
Warunki pracy
Praca odbywa się w budynku dwupiętrowym przy ul. Grenadierów 3 z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku (doręczanie i odbiór dokumentów).Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami komórek i jednostek Policji oraz z wykonawcami.
Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na II piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - (brak podjazdu przy wejściu, brak windy, nie przystosowane sanitariaty).
Obsługa urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym; przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Zakres zadań
- Planuje i realizuje wydatki budżetowe w zakresie zaopatrzenia w materiały i środki do utrzymania czystości w obiektach i terenach przyległych do jednostek Policji woj. lubelskiego, składa zamówienia, analizuje prawidłowość sporządzenia faktur pod względem formalno – rachunkowym
- Bilansuje zgłaszane potrzeby w zakresie środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych dla jednostek Policji woj. lubelskiego
- Sporządza dokumentację do wszczęcia procedur przetargowych w zakresie środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych dla jednostek Policji woj. lubelskiego i drobnego asortymentu działu kwaterunkowego oraz bierze udział w pracach komisji przetargowej
- Sprawdza i weryfikuje dostawy pod względem przedmiotu umowy
- Sporządza dowody przychodowo - rozchodowe i prowadzi ewidencję główną w zakresie środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych dla jednostek Policji woj. lubelskiego
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze prawa zamówień publicznych
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych i umiejętność ich stosowania
- znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej
- umiejętność biegłej obsługi komputera – pakiet Office i Internet
- umiejętność biegłego i dokładnego liczenia
- łatwość komunikacji – otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz BHP