- Ogłoszenie nr: 170571
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 czerwca 2015 r.
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
- Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy księgowy
- Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Poprzeczna 1
66-600 Krosno Odrzańskie
Miejsce wykonywania pracy:
- Krosno Odrzańskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Naliczanie uposażenia oraz innych świadczeń pieniężnych dot. funkcjonariuszy w celu prawidłowej wypłaty należności;
- Sporządzanie listy płac na podstawie dokumentów źródłowych, dokonywanie sprawdzenia przelewów dot. wypłaconych należności ze zbiorczych poleceń przelewów, w tym wartościowo i ilościowo oraz przenoszenie ich do programu Videotel w celu przelania należności na konta funkcjonariuszy;
- Prowadzenie ewidencji i uzgadnianie wydatków w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego i składki zdrowotnej w celu prawidłowego przekazania ich odpowiednio do Urzędu skarbowego i ZUS;
- Sprawdzanie wydanych decyzji ze stanem faktycznym oraz z danymi w systemie informatycznym oraz weryfikacja stanu zatrudnienia ze stanem osobowym jednostek organizacyjnych;
- Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla funkcjonariuszy w celu złożenia przez nich rocznych zeznań i osiąganych dochodach oraz dla potrzeb funkcjonariuszy;
- Realizowanie potrąceń z uposażeń funkcjonariuszy, potrącanie naliczonych kwot i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu zaspokojenia egzekucji oraz prowadzenie egzekwowanych zajęć komorniczych i sądowych funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej w celu gromadzenia dokładnej informacji finansowej;
- Prowadzenie kart uposażeń funkcjonariuszy służby stałej i przygotowawczej w celu weryfikacji stanu osobowego oraz dokonywanych zaliczeń zgodnie z decyzjami administracyjnymi Komendanta Oddziału;
- Sporządzanie i prowadzenie ewidencji dowodów księgowych dotyczących wypłat dla funkcjonariuszy i przedstawianie ich Kierownikowi sekcji w celu prawidłowego rozliczenia środków finansowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Stanowisko pracy wymaga dużej samodzielności w realizacji zadań;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
Praca w budynku na I piętrze, brak wind;
Narzędzia pracy - komputer, telefon
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z płacami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy;
- znajomość przepisów podatkowych oraz przepisów dot. ubezpieczeń społecznych;
- znajomość obsługi komputera(dokumenty tekstowe, arkusze kalkulacyjne)
- znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym,
- dokładność i opanowanie;
- umiejętność pracy w zespole;
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów