- Ogłoszenie nr: 181398
- Data ukazania się ogłoszenia: 26 maja 2016 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy księgowy
- do spraw rachunkowości podatkowej
- w Samodzielnym Referacie Rachunkowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Oława
- Urząd Skarbowy w Oławie
ul. Lwowska 1
55-200 Oława
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikowanie i księgowanie dokumentów źródłowych na kartach kontowych w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji uprawnionym podmiotom
- analizowanie danych wynikających z kart kontowych, weryfikowanie prawidłowości dokonanych księgowań w celu rzetelnego i prawidłowego odzwierciedlenia zapisów w księgach rachunkowych
- dokonywanie zwrotów podatków oraz nadpłat podatnikom/płatnikom oraz dystrybuowanie wpływów uprawnionym organom w celu prawidłowej i terminowej realizacji zadań
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno – biurowa, jednozmianowa,
- praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
- praca w budynku 3 kondygnacyjnym,
- pomieszczenia biurowe z klimatyzacją, na II piętrze budynku,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- obsługa urządzeń biurowych,
- budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- umiejętność redagowania pism
- znajomość przepisów prawa podatkowego
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
- do 0,5 roku doświadczenia w administracji publicznej
- umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów