- Ogłoszenie nr: 170914
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 lipca 2015 r.
Izba Skarbowa w Poznaniu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Drugim Samodzielnym Oddziale Logistyki w Izbie Skarbowej w Poznaniu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Poznaniu
Pl. C .Ratajskiego 5
61-726 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sprawdzanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej pod względem formalnym, merytorycznym w aspekcie zgodności z warunkami umownymi i oczekiwaniami inwestora.
- Kompletowanie dokumentacji terenowo prawnej
- Współdziałanie w procesie projektowania.
- Organizowanie procesów budowy w zakresie przekazywania terenu budowy, uczestnictwo w naradach budowy, technicznym odbiorze i przekazywaniu obiektu do użytku.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na wskazanych zadaniach inwestycyjnych.
- Przeprowadzanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego
- Sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, formularzy związanych z zagadnieniami technicznymi oraz części kosztorysowej do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca wykonywana na terenie działania jednostki oraz w terenie
- możliwe nietypowe godziny pracy
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- budynki wielopiętrowe,
- brak podjazdów, wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie uprawnień budowlanych
- biegła obsługa komputera i programów biurowych Microsoft Word, Microsoft Excel
- obsługa programów kosztorysowych, wspomagania projektowania typu CAD
- łatwość komunikacji,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy oraz pracy w zespole
- wykształcenie wyższe profilowane - budowlane
- znajomość języka angielskiego na poziomie A1
- znajomość języka niemieckiego na poziomie A1
- znajomość prawa zamówień publicznych
- uprawnienia dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone/poufne
- minimum 2 lata doświadczenia w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów