- Ogłoszenie nr: 163871
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 października 2014 r.
Podlaski Oddział Straży Granicznej w Białymstoku
- Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw koordynacji naboru do służby
- w Referacie Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Podlaski Oddział Straży Granicznej
ul. Bema 100
15-370 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
- Białystok
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie pracą podległych pracowników w zakresie rozdzielania zadań i monitorowania stopnia oraz poprawności ich wykonania
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej i Komendy Głównej Straży Granicznej w zakresie opracowywania dokumentacji dotyczącej kandydatów do służby w Straży Granicznej
- sporządzanie dokumentacji sprawozdawczo-statystycznej z zakresu naboru kandydatów do służby
- przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez kandydatów do służby w Podlaskim Oddziale Straży Granicznej w Białymstoku
- redagowanie ogłoszeń o naborze do służby w Straży Granicznej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa
praca w siedzibie urzędu
permanentna obsługa klienta
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy
pomieszczenie biurowe na II piętrze budynku, brak windy
w budynku brak podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka
brak podłóg antypoślizgowych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego (powyżej) w obszarze kadr
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustaw regulujących funkcjonowanie służb mundurowych i przepisów wykonawczych
- umiejętność koordynowania pracą zespołu
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- komunikatywność
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów