Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Białystok Funkcjonariusz Straży Granicznej Białystok
Starszy specjalista w Referacie Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia

Starszy specjalista w Referacie Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia

Podlaski Oddział Straży Granicznej w Białymstoku
Białystok
praca stacjonarna
3462 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 163871
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 października 2014 r.

Podlaski Oddział Straży Granicznej w Białymstoku

  • Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw koordynacji naboru do służby
  • w Referacie Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Podlaski Oddział Straży Granicznej
    ul. Bema 100
    15-370 Białystok

Miejsce wykonywania pracy:

  • Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie pracą podległych pracowników w zakresie rozdzielania zadań i monitorowania stopnia oraz poprawności ich wykonania
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej i Komendy Głównej Straży Granicznej w zakresie opracowywania dokumentacji dotyczącej kandydatów do służby w Straży Granicznej
  • sporządzanie dokumentacji sprawozdawczo-statystycznej z zakresu naboru kandydatów do służby
  • przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez kandydatów do służby w Podlaskim Oddziale Straży Granicznej w Białymstoku
  • redagowanie ogłoszeń o naborze do służby w Straży Granicznej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa
    praca w siedzibie urzędu
    permanentna obsługa klienta
    praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • pomieszczenie biurowe na II piętrze budynku, brak windy
    w budynku brak podjazdów oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
    narzędzia i materiały pracy: komputer, fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka
    brak podłóg antypoślizgowych
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego (powyżej) w obszarze kadr
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej
    • znajomość ustaw regulujących funkcjonowanie służb mundurowych i przepisów wykonawczych
    • umiejętność koordynowania pracą zespołu
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • komunikatywność
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów