- Ogłoszenie nr: 161913
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 lipca 2014 r.
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Wydziale Pomocy Technicznej w Departamencie Funduszy Europejskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Ministerstwo Zdrowia ul. Długa 38/40
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia w zakresie planowania i rozliczania wielkości zatrudnienia i funduszy wynagrodzeń w ramach MF EOG, i NMF, SPPW, POPT, PO IiŚ oraz POKL, jak również prowadzenie spraw osobowych (w tym związanych z zawieraniem i rozliczaniem umów cywilnoprawnych), w celu zapewnienia poprawności realizacji zadań,
- koordynowanie planowania i realizacji wydatków w zakresie wynagrodzeń związanych z Kosztami zarządzania programami operacyjnymi w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, w celu sprawnej realizacji wydatków,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie wynagrodzeń związanej z realizacją Kosztów zarządzania w ramach MF EOG i NMF oraz w ramach Funduszu Pomocy Technicznej Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy, w celu zapewnienia zgodności z wymogami określonymi w wytycznych i zaleceniach Krajowego Punktu Kontaktowego/ Krajowej Instytucji Koordynujacej,
- przygotowywanie dokumentacji do finansowych raportów okresowych w zakresie wynagrodzeń w ramach Kosztów zarządzania oraz dokumentacji w zakresie wynagrodzeń do wniosków o płatność w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy, w celu wykazania finansowego i rzeczowego postępu w realizacji programu, a także prawidłowości wydatkowania środków,
- sporządzanie dla Departamentu Budżetu, Finansów i Inwestycji formularzy planistycznych w zakresie wynagrodzeń w ramach MF EOFG i NMF, w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy oraz Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, dotyczących budżetu państwa, przygotowywanie do nich części sprawozdawczych, w celu zabezpieczenia środków na realizację zadań,
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz wniosków o płatność w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, w celu zapewnienia wsparcia na wynagrodzenia dla pracowników zaangażowanych we wdrażanie funduszy strukturalnych,
- przedstawianie propozycji w zakresie programowania Pomocy technicznej dla kolejnej perspektywy finansowej na lata 2014 - 2020, w celu umożliwienia jej realizacji zgodnie z zapisami zawartymi w odpowiednich dokumentach strategicznych dla sektora zdrowia, a także o wymiarze horyzontalnym oraz zgodnie z priorytetami Ministerstwa Zdrowia.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
urząd mieści się w budynku zabytkowym w Warszawie przy ul. Długiej 38/40, pokój znajduje się na I piętrze; w budynku brak windy, brak drzwi odpowiedniej szerokości - przystosowanych dla osób niepełnosprawnych; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze; podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich istnieje jedynie z podwórza na parter;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe magisterskie,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z rozliczeniami finansowymi, w tym 1 rok doświadczenia w zakresie wynagrodzeń,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów dot. wynagrodzeń, podatków i ubezpieczeń społecznych,
- wiedza z zakresu finansów publicznych,
- umiejętność obsługi komputera w środowisku WINDOWS (WORD, EXCEL),
- umiejętność gromadzenia i analizy danych,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji.
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finansowe,
- 1 rok doświadczenia w pracy z projektami,
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- wiedza z zakresu Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy oraz Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko a także Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów