Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 15654
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.
Zakres zadań
- Realizacja zadań związanych z kontrolowaniem wydatkowania środków finansowych przeznaczonych na służbowe podróże zagraniczne w ramach limitów przyznanych poszczególnym komórkom organizacyjnym ministerstwa.
- Opracowywanie propozycji i aktualizacji podziału środków przeznaczonych na podróże służbowe zagraniczne na budżety dla poszczególnych komórek organizacyjnych ministerstwa.
- Udzielanie informacji Przedsiębiorstwu Państwowemu „Porty Lotnicze” o odprawach VIP/IP Członków Kierownictwa ministerstwa oraz osób im towarzyszących.
- Przygotowywanie propozycji zgłoszeń do planu zakupów i planu finansowego na dany rok i lata następne oraz propozycji podziału/aktualizacji środków finansowych na służbowe podróże zagraniczne pomiędzy poszczególne komórki organizacyjne ministerstwa.
- Aktualizowanie harmonogramu realizacji wydatków centrali ministerstwa na dany rok oraz analizowanie możliwości wykorzystania środków na zadania realizowane przez wydział.
- Udział w przygotowywaniu sprawozdań i raportów z wykonywanych prac oraz opiniowanie dokumentów z zakresu właściwości wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej
- znajomość ustawy o rachunkowości
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność współpracy w zespole
- umiejętność skutecznej komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie z zakresu przepisów zamówień publicznych