Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Support Manager
Miejsce pracy: świętokrzyskie/ Kielce
Nr Ref.: SM/03/2017/KLC
Główne obowiązki:
- obsługa zgłoszeń serwisowych,
- realizacja zadań w projektach wdrożeniowych,
- współpraca z innymi zespołami (programistów, testów, wdrożeń, dokumentacji).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- znajomość SQL (korzystanie z istniejących struktur tablic),
- wykorzystywanie mechanizmów UNIX, podstawy Linuxa,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- samodzielność i chęć rozwijania kompetencji zawodowych,
- umiejętność pracy w zespole i wszechstronna odpowiedzialność za powierzone zadania,
- kreatywność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat B.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych,
- projektowanie i wykonywanie raportów w BIRT,
- przygotowywanie wydruków z użyciem XSLT, FOP, Altova.
Oferujemy:
- pracę w rozwijającym się i dynamicznym zespole,
- możliwość pracy zdalnej,
- koleżeńskie relacje i wsparcie doświadczonych współpracowników,
- możliwość rozwoju poprzez udział w projektach realizacji profesjonalnych rozwiązań informatycznych,
- przyjazną atmosferę pracy.