Team Leader / Kierownik Spedycji Międzynarodowej FTL
Grójec
Team Leader / Kierownik Spedycji Międzynarodowej FTL
Grójec
Nr Ref.: 1074193
Grójec
Nr Ref.: 1074193
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Hays Poland Sp. Zo.o. jest firmą doradztwa personalnego należącą do grupy Hays plc. Grupa Hays posiada 237 biur w 32 krajach, w których łącznie pracuje ponad 7800 specjalistów. Naszą misję: „POWERING THE WORLD OF WORK”, realizujemy świadcząc profesjonalne usługi dopasowane do wymagań Klientów, znajdując najlepszych wykwalifikowanych ekspertów w danych branżach.
Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży TSL, która nieustannie rozszerza zasięg swojej działalności na terenie Europy poszukujemy Team Leadera/ Kierownika Spedycji Międzynarodowej FTL, który swoim doświadczeniem i wiedzą wesprze kilkuosobowy zespół w Grójcu i przyczyni się do dalszych sukcesów organizacji.
Obowiązki na tym stanowisku obejmują wsparcie firmy w obszarze organizacji międzynarodowych przewozów FTL (głównie w relacjach z krajami znajdującymi się na południe od Polski tj. Węgry, Czechy, Słowacja itp.). Współpracę i komunikację z klientami w zakresie przyjętych zleceń oraz dbałość o jakość i terminowość ich realizacji. Planowanie i ustalanie warunków transportu oraz rozwiązywanie bieżących zagadnień związanych z przewozem towarów. Współpracę z przewoźnikami, monitorowanie powiązanych procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Objęcie roli lidera zespołu i skupienie się na osiąganiu wyznaczonych celów. Motywowanie wewnętrznego zespołu, dzielenie się wiedzą i raportowanie wyników do bezpośredniego przełożonego. Nieustanną dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania na tym stanowisku obejmują znajomość języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie w celu swobodnej wymiany korespondencji i rozmów telefonicznych, 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, otwartość na budowanie relacji i współpracę zarówno z klientami jak i z podwykonawcami. Operatywność i elastyczne podejście do rozwiązywania zagadnień w efektywny sposób.
Nasz klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku nastawionym na współpracę i rozwój pracowników, samochód służbowy, pakiet benefitów i atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale od 12,000 – 14,000 PLN brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia).
Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie CV w języku polskim i angielskim
hays.pl |