Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Szkoleń w obszarze Call Center

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online. Sesje coachingowe i współpraca z menedżerami. Tworzenie materiałów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnej. Raportowanie postępów i rekomendowanie działań usprawniających. Wymagania: Doświadczenie w pracy call center...
  • Trener Sprzedaży Call Center z językiem słoweńskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Jakie wyzwania staną przed Tobą w #confilogiteam? Na początek będziesz prowadził(a) szkolenia wstępne, okresowe, produktowe, wszystko zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how. Obejmiesz swoją opieką świeżo przeszkolonych nowicjuszy i pomożesz im...
  • Trener Sprzedaży Call Center z językiem bułgarskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz produktowych, zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how, opieka nad świeżo przeszkolonymi agentami i pomoc im szczególnie w okresie wdrożeniowym, czuwanie nad jakością telefonicznej obsługi klienta poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Trener Wewnętrzny

Hays Poland
Gdynia
praca stacjonarna
3429 dni temu
Trener Wewnętrzny
Gdynia
Trener Wewnętrzny
Gdynia
Nr Ref.: 1052615

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy żeglugowej, jednego z największych na świecie operatorów promowych – poszukujemy kandydatów na stanowisko Trenera Wewnętrznego na region krajów bałtyckich. Sieć tras promowych Klienta obejmuje strategicznie rozmieszczone połączenia w Skandynawii, Wielkiej Brytanii i krajach bałtyckich.

Kluczowym zadaniem Trenera Wewnętrznego jest doskonalenie jakości usług świadczonych przez personel klientom firmy poprzez organizowanie i prowadzenie szkoleń/warsztatów dla pracowników oraz promowanie strategii, kultury i wartości firmy za pomocą komunikacji wewnętrznej.

Zakres stanowiska obejmuje również ciągłe wzmacnianie zadowolenia gości oraz rozwijanie zaangażowania i kultury serwisowej wśród pracowników, tworzenie i monitorowanie standardów jakości obsługi oraz, we współpracy z kadrą zarządzającą, kreowanie produktów dla klientów firmy oraz jej personelu.

Kandydat będzie również odpowiedzialny za system badania satysfakcji klienta, przygotowywanie i wdrażanie programów naprawczych, przeprowadzanie sesji coaching’owych oraz warsztatów szkoleniowych na podstawie analizy uzyskanych wyników.

Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają doświadczenie w pracy szkoleniowej z dużymi zespołami. Kluczowym czynnikiem profilu Kandydata jest solidne doświadczenie w pracy i integracji osób z behawioralnego punktu widzenia. Idealny Kandydat to osoba o inspirującym i pozytywnym usposobieniu, która przejawia inicjatywę i energię w działaniu. Kandydat powinien posiadać wysoko komunikatywną znajomość języka angielskiego i rosyjskiego, a dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży serwisowej/hotelarskiej. Kandydat powinien być dyspozycyjny w zakresie częstych podróży służbowych.

Nasz Klient zapewnienia pracę w międzynarodowym i intelektualnie stymulującym środowisku. Trener Wewnętrzny będzie miał możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycia cennego doświadczenia w zespole profesjonalistów. Ponadto, Klient oferuje ciekawy zakres obowiązków, umowę o pracę na czas nieokreślony, atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwość rozwoju w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie.

Czy to Oferta dla Ciebie? Nie wahaj się z nami skontaktować i wyślij swoją aplikację.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Szkoleń w obszarze Call Center

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie szkoleń stacjonarnych i online. Sesje coachingowe i współpraca z menedżerami. Tworzenie materiałów szkoleniowych i udzielanie informacji zwrotnej. Raportowanie postępów i rekomendowanie działań usprawniających. Wymagania: Doświadczenie w pracy call center...
  • Trener Sprzedaży Call Center z językiem słoweńskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Jakie wyzwania staną przed Tobą w #confilogiteam? Na początek będziesz prowadził(a) szkolenia wstępne, okresowe, produktowe, wszystko zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how. Obejmiesz swoją opieką świeżo przeszkolonych nowicjuszy i pomożesz im...
  • Trener Sprzedaży Call Center z językiem bułgarskim

    Confilogi Group sp. z o.o.   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych oraz produktowych, zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how, opieka nad świeżo przeszkolonymi agentami i pomoc im szczególnie w okresie wdrożeniowym, czuwanie nad jakością telefonicznej obsługi klienta poprzez...