Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: ZK /WS/2015
- wsparcie głównej księgowej w zakresie sprawozdawczości,
- rozliczanie dużych projektów inwestycyjnych,
- współpraca z zewnętrznymi konsultantami w zakresie rozliczanie dotacji ze środków publicznych,
- ewidencja środków trwałych w układzie podatkowym i bilansowym
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału i roku
- przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne związanych z zakresem obowiązków
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w tym kontrahentami zagranicznymi firmy w zakresie wzajemnych rozliczeń
- rozliczanie kont dostawców, tworzenie rezerw na zobowiązania
- planowanie wydatków bieżących iinwestycyjnych
- naliczanie podatku odroczonego w zakresie środków trwałych i rezerw na zobowiązania
- kontrola zobowiązań finansowych firmy i kontakty z instytucjami finansowymi i podatkowym,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse)
- 3-5letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale księgowym
- doświadczenie w rozliczaniu zadań inwestycyjnych i rachunkowości środków trwałych
- doświadczenie w kontroli zobowiązań finansowych firmy
- praktyczna znajomość zasad dotyczących sprawozdawczości finansowej i podatkowej
- praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
- znajomość systemu AX będzie mile widziana
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację z kontrahentami
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów z innymi pracownikami firmy
- umiejętność organizacji własnego czasu pracy
- umiejętność analitycznego myślenia, systematyczność, zaangażowanie
- umowę o prace na cały etat
- możliwość szkoleń w zakresie przewidzianych obowiązków
- komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie,