W ZWIĄZKU Z ROZWOJEM FIRMY POSZUKUJEMY OSOBY
DO PRACY W OŻAROWIE MAZOWIECKIM NA STANOWISKU:
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe,
-
Udokumentowane umiejętności i doświadczenie w zakresie sprzedaży,
-
Doświadczenie w sprzedaży telemarketingowej i zarządzaniu zespołem telemarketerów,
-
Znajomość rynku gastronomicznego lub sektora FMCG będzie dodatkowym atutem, Umiejętność obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Microsoft Office),
-
Doświadczenie i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem pracowników,
-
Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
-
Umiejętności interpersonalne i w zakresie profesjonalnej obsługi klienta,
-
Znajomość obsługi komputera ( Excel, pakiet MS OFFICE),
-
Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
-
Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
-
Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ kopercie: ZASTĘPCA KIEROWNIKA DWS
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.