Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca naczelnika wydziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 21015
Warunki pracy
praca administracyjno-biurowa, stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi, stanowisko decyzyjne i związane z odpowiedzialnością, stres, praca przy monitorze ekranowym powyżęj połowy dobowego wymiaru czasu pracy ( liczba godzin obsługi monitora ekranowego 7), praca w wymuszonej pozycji, praca przy oświetleniu mieszanym, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, występują bariery wejścia na parter - schody.Zakres zadań
- kierowanie pracą podległych komórek organizacyjnych poprzez planowanie. organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracowników,
- nadzorowanie i koordynowanie opracowywania dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości określonej według odrębnych przepisów,
- koordynowanie i nadzorowanie zakupu i dystrybucji , prowadzenia ewidencji głównej, magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia materiałowo - technicznego oraz napraw i konserwacji sprzętu,
- zaciąganie zobowiązań dotyczących wydatków rzeczowych i świadczeń w grupie wydatków 3. 4. 5. 6. 9,
- nadzorowanie opracowywania planu potrzeb finansowych i materiałowych (rocznych i wieloletnich) w zaresie zaopatrzenia w sprzęt, materiały i wyposażenie materiałowo-techniczne,
- nadzorowanie organizacji wyżywienia i zakwaterowania sił policyjnych skierowanych do dyspozycji Komandanta Stołecznego Policji,
- inicjowanie strategii oraz wyznaczanie kierunków rozwoju podległych komórek organizacyjnych wydziału,
- opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Komendy Stołecznej Policji, procedur i koncepcji w zakresie realizowanych zadań oraz koordynowanie ich wdrażania.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarki materiałowo-technicznej/finansowej lub zarządzania projektami w jednostkach sektora finansów publicznych
- bardzo dobra znajomość ustaw: o rachunkowości, o Policji, Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętności: stosowania prawa w praktyce, podejmowania decyzji, analizy i syntezy informacji, bardzo dobrej organizacji pracy, kierowania zespołem, pracy pod presją czasu,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
- znajomość ustaw: Kodeks Pracy, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych oraz aktów wykonawczych.