dyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Optymalizacja procesów realizowanych w Oddziale poprzez inicjowanie, projektowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu: wzrost efektywności, optymalizację kosztów, poprawę wydajności pracy; Udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów rozwoju działalności Oddziału, w tym...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Międzynarodowa Firma wchodząca w skład Holdingu TKH - TKH KABELTECHNIEK Polska to nowoczesne przedsiębiorstwo produkcyjne, specjalizujące się w konfekcji wiązek elektrycznych
poszukuje kandydata na stanowisko:
Zastępca dyrektora produkcji TKH.01.06
Wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne lub inżynierskie,
min. 3-letnie doświadczenie w branży produkcyjnej na stanowisku kierowniczym,
bardzo dobra znajomość zagadnień zarządzania produkcją,
znajomość programowania sterowników PLC;
znajomość montażu szaf rozdzielczych i sterowniczych;
doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
wysokie umiejętności interpersonalne,
umiejętności negocjacyjne,
znajomość języka angielskiego.
Opis stanowiska:
zarządzanie działem produkcyjnym,
projektowanie i systematyczne wdrażanie działań w zakresie optymalizacji procesów i kosztów produkcji,
nadzór nad racjonalnym gospodarowaniem materiałami, urządzeniami, personelem,
inicjowanie działań inwestycyjnych w zakresie ulepszania technologii.
Oferujemy:
pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z międzynarodowymi partnerami,
stabilne zatrudnienie,
narzędzia niezbędne do pracy,
udział w budowaniu wysokiej pozycji firmy na rynku,
dyrektor umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Optymalizacja procesów realizowanych w Oddziale poprzez inicjowanie, projektowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu: wzrost efektywności, optymalizację kosztów, poprawę wydajności pracy; Udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów rozwoju działalności Oddziału, w tym...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...
Zakres obowiązków: koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektów, przygotowywanie analiz technicznych robót budowlanych, zapewnienie efektywnej komunikacji w zespole projektów,...