Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi,
- organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu,
- reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
- doświadczenie w pracy w sprzedaży, obsłudze klienta (mile widziane w branży spożywczej),
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wysoka motywacja do pracy i nastawienie na realizację celów,
- umiejętność skutecznej komunikacji,
- gotowość do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia (także soboty i niedziele).
- umowę o pracę,
- możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie,
- możliwość awansu i rozwoju,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- bogaty pakiet socjalny,
- kartę Multisport.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.