Camaieu to największa francuska sieć sprzedaży odzieży damskiej prêt-à-porter. Posiadamy ponad 1000 sklepów w 18 krajach, z czego około 60 w Polsce. W codziennej pracy ważne są dla nas nasze wartości, przekładające się na przyjazną atmosferę i otwartą komunikację pomiędzy pracownikami. Dzięki nim tworzenie i sprzedaż modnych kolekcji damskich jest naszą pasją.
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracując na tym stanowisku wraz z Kierownikiem odpowiadasz za realizację planów sprzedażowych sklepu. Zarządzasz zespołem poprzez szkolenie jego członków, ich rozwój, a także planowanie i organizację codziennej pracy. Jesteś wzorem w profesjonalnej obsłudze naszych klientek i inspirujesz swój zespół do zdobycia wyznaczonego celu. Dbasz o wystrój sklepu i ekspozycję kolekcji zgodnie z naszą polityką merchandisingu.
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz w obsłudze klienta,
- umiesz pracować z planami i wskaźnikami sprzedaży,
- dążysz do realizacji wyznaczonego celu i swoim entuzjazmem potrafisz zarażać innych,
- szukasz stabilnej, ale dynamicznej i pełnej wyzwań pracy.
Ponieważ oferujemy stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, która stawia na relacje między ludźmi – proste, naturalne i szczere. Pozwala to każdemu z nas ukazać swój potencjał i w pełni rozwijać siebie zgodnie z wartościami CAMAIEU. Stawiamy na rozwój zawodowy naszych Pracowników - blisko 62 % rekrutacji w roku 2015 zakończyło się promocją wewnętrzną. Zapewniamy również atrakcyjne wynagrodzenie i benefity.