Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco - Konsultant ds. rekrutacji i administracji
Miejsce pracy: łódzkie/ Łódź
Nr Ref.: KRA/2016-07-12/LDZ/AJ
Zadania:
- udział w planowaniu działań rekrutacyjnych,
- wsparcie działań administracji personalnej - około 25% czasu,
- wsparcie przy obsłudze kadrowej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców,
Wymagania:
- wykształcenie min. Średnie,
- doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok - warunek konieczny,
- doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska call center, asystenckie, magazynowe,
- świetnie rozwinięte zdolności interpersonalne,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa praca i zagadnień z zakresu kadr - będzie dużym atutem,
- dobra znajomość języka angielskiego - mile widziana,
- bardzo dobra organizacja czasu pracy,
- dokładność, skrupulatność,
Oferujemy:
- pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- pracę młodym i dynamicznym zespole,
- atrakcyjne benefity pozapłacowe,
- lokalizacja Biura: Łódź