specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post Główne obowiązki: Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT; Monitorowanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Stanowisko pracy ds. modernizacji gospodarstw i odtwarzania produkcji Główne obowiązki: Interpretowanie i informowanie o szczegółowych zasadach przyznawania i udzielania pomocy w zakresie działań inwestycyjnych będących w kompetencji Wydziału, w tym udzielanie pisemnych odpowiedzi na...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...
FedEx Corp. oferuje klientom indywidualnym oraz firmom na całym świecie szeroki zakres usług w dziedzinie transportu, e-handlu oraz usług dla biznesu. Generując przychody na poziomie 61 miliardów dolarów rocznie, dzięki współpracującym spółkom zależnym, działającym pod marką FedEx, firma jest w stanie zaoferować swoim klientom zintegrowaną, kompleksową obsługę. FedEx zajmuje miejsce wśród najbardziej podziwianych i cieszących się największym zaufaniem pracodawców na świecie, stale zachęcając wszystkich członków swojego, liczącego blisko 400 000 osób zespołu, aby „absolutnie i w stu procentach” koncentrowali się na zapewnieniu bezpieczeństwa, zachowaniu najwyższych standardów etycznych i zawodowych oraz spełnianiu potrzeb swoich klientów i społeczności, w których funkcjonują, by łączyć ludzi i możliwości na całym świecie.
Obecnie poszukujemy do naszej spółki w Polsce osób na stanowisko
Administrator ds. Rozliczeń Kurierów
Miejsce pracy: Łomianki
Nr ref.: ŁOM / ARK
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
naliczanie wynagrodzeń dla kurierów zgodnie z umową agencji zlecenia
weryfikacja danych systemowych
sporządzanie pełnego rozliczenia kurierskiego
prowadzenie analiz i raportowania z realizacji procesu rozliczeń na potrzeby wewnętrzne
przyjmowanie faktur
współpraca z działami w Centrali i Oddziału w kraju
Oczekiwania:
wykształcenie min. średnie
znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
komunikatywność, samodzielność, skrupulatność
zaangażowanie i i odpowiedzialność
umiejętność analitycznego myślenia
bardzo dobra znajomość Ms Office
Wybranym kandydatom oferujemy:
zatrudnienie w firmie z kapitałem zagranicznym
pracę w przyjaznej atmosferze
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
dostęp do pakietów medycznych, ubezpieczenia i karty MultiSport na preferencyjnych warunkach
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Stanowisko pracy ds. oceny wniosków o płatność i kontroli ex post Główne obowiązki: Wykonywanie zadań określonych procedurami ARiMR właściwych dla pracownika merytorycznego dotyczących autoryzacji wniosków o płatność w ramach działań będących w kompetencji DOPiPT; Monitorowanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Stanowisko pracy ds. modernizacji gospodarstw i odtwarzania produkcji Główne obowiązki: Interpretowanie i informowanie o szczegółowych zasadach przyznawania i udzielania pomocy w zakresie działań inwestycyjnych będących w kompetencji Wydziału, w tym udzielanie pisemnych odpowiedzi na...
Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
W naszym zespole na co dzień: wprowadzasz dane do rejestru spraw sądowych w przeznaczonej do tego aplikacji, kompletujesz dokumentację dla pełnomocników procesowych, skanujesz dokumentację w przeznaczonej do tego aplikacji, wykonujesz inne proste czynności wspierające proces obsługi i...