Administrator Działu Sprzedaży Flotowej
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Administrator Działu Sprzedaży Flotowej

Poznaj pracodawcę

ul. Gdańska 13c
84-200 Wejherowo
woj. pomorskie
http://www.plichta.auto.pl

Poznaj stanowisko:
Asystent Działu Sprzedaży

Asystent Działu Sprzedaży jest to osoba, która odpowiada za wspieranie pracy Działu Sprzedaży w firmie. Do głównych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy: wspieranie pracy działu handlowego, przygotowywanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, uzupełnianie zapasów, zapewnienie ciągłości łańcucha dostaw, a także przygotowywanie ofert ...


czytaj więcej: Asystent Działu Sprzedaży

Praca Asystent Działu Sprzedaży

Administrator Działu Sprzedaży Flotowej - Ogłoszenie archiwalne

Praca Plichta Sp. z o.o. S.K. / Administracja biurowa / Motoryzacja / Sprzedaż / Obsługa klienta / pomorskie / Gdańsk

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Administrator Biura – praca w recepcji Banku FM Bank PBP S.A. pomorskie

Pracownik Recepcji w Salonie Sprzedaży LeasingTeam Group pomorskie

Recepcjonista/-ka AKAP pomorskie

Master Data Specialist Hays Poland pomorskie

Senior Master Data Expert Hays Poland pomorskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

To może być Twoja wielka szansa!

 

Jeśli chcesz dołączyć do firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży i wspólnie z nami dalej ekspansywnie zdobywać rynek motoryzacyjny poprzez swoje działania - to  jesteś  osobą, której  szukamy.

 

Oferujemy zatrudnienie na stanowisku:

Administrator Działu Sprzedaży Flotowej

Miejsce pracy: Volkswagen Plichta Gdańsk ul. Lubowidzka 42

 

Osoba zatrudniona na stanowisku Administratora Działu Sprzedaży Flotowej będzie odpowiadała za budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami, tworzenie baz danych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, realizację zamówień, wydań samochodów, rozliczeń transakcji, sprawdzanie dostępności aut oraz bieżący kontakt z klientami.

 

Obowiązki:
  • Aktualizacja listy magazynowej

  • Komplementacja dokumentacji handlowej (zamówienia i wydania aut)

  • Opracowywanie i sprawdzanie rozliczeń

  • Zbieranie, sporządzanie i analiza raportów

  • Kontakt z Klientami

Oczekujemy:
  • Zaangażowania oraz motywacji w osiąganiu celów

  • Konsekwencji w działaniu

  • Dobrej znajomości programu Excel

  • Wysokiej kultury osobistej

  • Prawa jazdy kat. B

  • Znajomość branży motoryzacyjnej będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia

  • Możliwość rozwoju zawodowego

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.