specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...
AP/AR/Customer Service Trainer
Kraków
Nr Ref.: 1075162
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Our client will open a SSC in Krakow this summer. They are worldwide known organization with well-established structures. As the new team within AP , collection and client service will be launched soon they are looking for experienced specialist for the position of Trainer.
Working on this position you will have the exciting opportunity to train a brand new team within the brand new SSC! What is more you will review the work for each employee and audit for quality using the standard guidelines. On daily basis you will create and conduct training sessions for all new hires and implement an assessment of their performance which will then serve the managers as the reference point in periodical performance reviews. .
To succeed you need to hold at least 3 years of experience in one of the fields: AP/Collection/Client Service and speak fluent English. Any additional European language (German/French preferred) will be a great asset, however is not required. You need to hold previous experience in training or coaching – if you had the chance to train new joiners at your team the position is perfect for you. A perfect candidate will have excellent communication and presentation skills.
Previous experience as a trainer/quality analyst will be considered as an asset.
Our client will offer you a rewarding career in a new organisation combined with benefit package and good salary conditions.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
What the day will look like Working as a Manager on the Global Controllership Projects team, you will be part of an international team responsible from the planning to execution of global accounting and finance initiatives, specifically in the following areas: Controllership Project Management...