- Ogłoszenie nr: 161684
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 lipca 2014 r.
Archiwum Państwowe w Kaliszu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- archiwista
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 0.5
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Archiwum Państwowe w Kaliszu
ul. Poznańska 207
62 - 800 Kalisz
Miejsce wykonywania pracy:
- Kalisz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kwerend socjalnych,
- udział w gromadzeniu i ewidencjonowaniu zasobu Archiwum,
- udzielanie informacji o przechowywaniu dokumentacji osobowo-płacowej zlikwidowanych zakładów pracy,
- sporządzanie i wydawanie uwierzytelnionych kopii i odpisów z zasobu Archiwum,
- inne czynności z zakresu przechowalnictwa (ekspertyzy, negocjacje, przejmowanie akt, porządkowanie).
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy oraz praca w magazynie.
- praca w siedzibie Archiwum na parterze,
- sporadyczne wyjazdy służbowe,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie i policealne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- samodzielność,
- odpowiedzialność,
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych,
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ze szczególnym uwzględnieniem przechowalnictwa dokumentacji osobowo-płacowej,
- znajomość ogólnych zasad poszukiwania dokumentacji osobowo-płacowej.
- 2 lata doświadczenia w pracy archiwalnej wraz ze znajomością przepisów prawa ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji zasobu archiwalnego
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów