Zapewniamy swoim klientom kompleksowe wsparcie sprzedaży na terenie całej Polski. Firma powstała w 2003 roku. Usługi, jakie świadczymy obejmują między innymi: merchandising, outsourcing sił sprzedaży (zespołów przedstawicieli handlowych i merchandiserów), promocje sprzedaży i eventy promocyjne (animacje sprzedaży, konkursy, roadshows i in.) oraz audyty i akcje sprzedażowe (np. związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek).
Nasz Warszawski oddział: ul. Włodarzewska45A 02-384 Warszawa
Jak będzie wyglądała Twoja praca: Współorganizacja i realizacja procesu rozliczania projektów merchandisingowych dla Klientów Nadzorowanie obiegu dokumentów; Prowadzenie rozliczeń miesięcznych i tworzenie dokumentacji rozliczeniowej; Tworzenie raportów, analiz, kontrola i weryfikacja...
Jak będzie wyglądała Twoja praca: Spotkania handlowe z osobami decyzyjnymi w małych i średnich przedsiębiorstwach, uprzednio umówione przez Call Center; Przekonanie klienta do wyboru oferty PGE Obrót S.A., która gwarantuje niższą cenę energii elektrycznej od obecnego sprzedawcy energii;...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planu sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktów z klientami, na wyznaczonym terenie.
Jak będzie wyglądała Twoja praca: Spotkania handlowe z osobami decyzyjnymi w małych i średnich przedsiębiorstwach, uprzednio umówione przez Call Center; Przekonanie klienta do wyboru oferty PGE Obrót S.A., która gwarantuje niższą cenę energii elektrycznej od obecnego sprzedawcy energii;...
Jak będzie wyglądała Twoja praca: Spotkania handlowe z osobami decyzyjnymi w małych i średnich przedsiębiorstwach, uprzednio umówione przez Call Center; Przekonanie klienta do wyboru oferty PGE Obrót S.A., która gwarantuje niższą cenę energii elektrycznej od obecnego sprzedawcy energii;...
Zarządzanie grupą przedstawicieli handlowych na terenie wybranego województwa (nadzorowanie, motywowanie, coaching, szkolenia, rekrutacja) Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych;
Pozyskiwanie Klientów Biznesowych spośród szerokiej grupy małych i średnich przedsiębiorstw; Prowadzenie negocjacji handlowych oraz zawieranie umów; Dopasowanie oferty biznesowej do indywidualnych potrzeb klientów;
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację planu sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktów z klientami, na wyznaczonym terenie.
Zadaniem wybranej osoby będzie opracowywanie koncepcji komunikacji i wizualizacja graficzna projektów marketingowych, dopasowanie przekazu do grupy docelowej oraz nadzór nad procesem DTP.