Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International. Nasza oferta obejmuje szeroki wachlarz usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań dedykowanych bankom i instytucjom finansowym.

Archiwalne oferty pracy

  • Analityk kosztów

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2225 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie dla Kierownika Działu Obsługi Klienta, Analiza kosztów zawartych kontraktów, Optymalizacja kosztów napraw komponentów, Ścisła współpraca z Działem Napraw, Działem Produkcji.
  • Project Manager Call Center

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2226 dni
    Opis stanowiska: Nadzorowanie pracy zespołów sprzedaży telefonicznej, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych/jakościowych, Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami zlecającymi kampanie, Tworzenie...
  • Team Leader zespołu Obsługi Klienta

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2270 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzorowanie jakości rozmów prowadzonych przez agentów, Prowadzenie szkoleń wdrażających oraz prowadzenie cyklicznych szkoleń podnoszących kompetencje zespołu , Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy podległych pracowników oraz...
  • Mellon Poland Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2277 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedażowego (Telemarketerów), Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy...
  • Specjalista ds. Jakości (Call Center)

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2289 dni
    Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Kontrolę jakości rozmów Konsultantów, Prowadzenie szkoleń oraz coachingów jakościowych, Przygotowywanie oraz aktualizację materiałów jakościowych, Przygotowanie oraz przeprowadzanie testów z jakości, Odsłuch i obsługę reklamacji klientów.
  • Team Leader Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2337 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, Kontrolowanie pracy i wyników zespołu sprzedającego terminale płatnicze, Wdrażanie nowych pracowników, Tworzenie i uaktualnianie skryptów projektowych, Przygotowanie grafików pracy...
  • Mellon Poland Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2382 dni
    Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
  • Specjalista ds. szkoleń

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2401 dni
    Zadania: Prowadzenie i organizacja szkoleń wstępnych dla pracowników, w obszarze produktów głównie bankowych/ubezpieczeniowych oraz sprzedaży, Przeprowadzanie coachingów, Prowadzenie warsztatów z zakresu umiejętności sprzedażowych, standardów obsługi klienta oraz kompetencji miękkich,...
  • Młodszy Doradca Klienta w Zespole Doradców Klienta

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2422 dni
    Zakres obowiązków: Terminowa i profesjonalna obsługa telefonicznych zgłoszeń Klientów w ramach obsługiwanej infolinii przychodzącej, Inicjowanie działań sprzedażowych z Klientami podczas prowadzenia obsługi posprzedażowej, Umiejętna identyfikacja potrzeb klienta w celu sprzedaży...
  • Mellon Poland Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2442 dni
    Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.
  • Technik mobilny/ Serwisant systemu kierowania ruchem i terminali płatniczych

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2442 dni
    Obowiązki: instalacja i deinstalacja terminali płatniczych, serwis terminali płatniczych, serwis systemu kierowania ruchem, szkolenie personelu z zakresu obsługi terminali płatniczych (przy nowych instalacjach), weryfikacja otrzymanego sprzętu, wysyłka oraz odbiór terminali.
  • Trener / Szkoleniowiec Zespołów Sprzedaży Telefonicznej

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2453 dni
    Zadania: Prowadzenie szkoleń wstępnych dla konsultantów telefonicznych (zespoły sprzedażowe, produkty bankowe lub ubezpieczeniowe), Przeprowadzanie coachingów, Prowadzenie warsztatów z zakresu sprzedaży i kompetencji miękkich, Przygotowywanie i aktualizacja materiałów szkoleniowych,...
  • Mellon Poland Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2456 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie zespołem Konsultantów, Monitoring pracy zespołu, Dbanie o realizację planów sprzedażowych i celów jakościowych, Tworzenie i wdrażanie systemów motywacyjnych, Motywowanie zespołu, Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień.
  • Operations Manager

    Mellon Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2466 dni
    Key Responsibilities: Managing areas of Field Service, Help Desk and Commissioning services in Poland, Actively managing Team to ensure KPI levels and quality standards, Identifying and determining key priorities implementing process and system improvements and changes to increase effectiveness,...
  • Mellon Poland Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2471 dni
    Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczny kontakt z klientem, przedstawianie oferty i udzielanie wszelkich niezbędnych informacji.

Mellon Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 162

02-342 Warszawa