#KimJesteśmy? Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy? Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Twoja codzienna praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze Klienta Biznesowego w ramach infolinii PekaoBiznes24 i Pekao24 dla firm; Obsłudze helpdesku dla systemu bankowości internetowej dla klienta firmowego; Realizacji kampanii powitalnych, sprzedażowych i retencyjnych; Budowaniu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Zarządzaniu procesem zdalnej sprzedaży, retencji, windykacji w Contact Center; Realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wyników w obszarze sprzedaży, retencji i windykacji; Współpracy z Bankiem w zakresie rozwoju procesów sprzedażowych; Opracowywaniu i realizacji strategii w...
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
338 dni
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących; Bieżąca obsługa klientów TU – m.in. kalkulacja ofert, aktualizacja danych, monitoring polis, wznowienie polisy; Udzielanie informacji dotyczących statusu polisy; Obsługa spraw zgłaszanych przez klientów; Akwizycja klientów;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
430 dni
Realizacji celów jakościowych oraz sprzedażowych; Oferowaniu produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
430 dni
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników; Obsługa umów cywilnoprawnych; Aktualizacją danych pracowniczych w wymaganych bazach danych; Ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników; Administrowanie benefitami pracowniczymi; Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i...
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych; Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24; Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów; Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku; Sprzedaż produktów i usług bankowych; Tworzeniu...