#KimJesteśmy? Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy? Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych; Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24; Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów; Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku; Sprzedaż produktów i usług bankowych; Tworzeniu...
Realizacji celów jakościowych oraz sprzedażowych; Oferowaniu produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych; Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24; Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów; Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku; Sprzedaż produktów i usług bankowych; Tworzeniu...
Telefoniczne wsparcie klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej PekaoBiznes24 i Pekao24 dla Firm; Przyjmowanie zgłoszeń technicznych dotyczących działania strony internetowej i aplikacji; Zachęcanie klientów do skorzystania z produktów i usług bankowych dla firm;...
Realizacji celów jakościowych oraz sprzedażowych; Oferowaniu produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu;
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych; Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24; Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów; Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku; Sprzedaż produktów i usług bankowych; Tworzeniu...
Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych; Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów i budowanie długotrwałych relacji; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Realizacji celów jakościowych oraz sprzedażowych; Oferowaniu produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
674 dni
Bieżąca obsługa zapytań klientów w formie mail, chat i telefon; Dbałość o terminowe prowadzenie spraw; Raportowanie bieżącej pracy; Dbałość o wysoką jakość i efektywność wykonywanej pracy; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta;
Telefoniczne wsparcie klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej PekaoBiznes24 i Pekao24 dla Firm; Przyjmowanie zgłoszeń technicznych dotyczących działania strony internetowej i aplikacji; Zachęcanie klientów do skorzystania z produktów i usług bankowych dla firm;...
Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych; Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24; Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów; Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku; Sprzedaż produktów i usług bankowych; Tworzeniu...
Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych; Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów i budowanie długotrwałych relacji; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
Realizacji celów jakościowych oraz sprzedażowych; Oferowaniu produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu;