Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2956 dni
    Do Naszego zespołu poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy oraz kontakt z klientem.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2989 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3005 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem Rozwiązywanie problemów z siecią LAN Instalacja nowych stanowisk pracy
  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3005 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za telefoniczną obsługę klienta, sprzedaż, udzielanie informacji, przeprowadzanie ankiet.
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3015 dni
    W związku ze współpraca z jednym z największych banków w Polsce do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych; obsługa klienta na...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3023 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem Rozwiązywanie problemów z siecią LAN Instalacja nowych stanowisk pracy
  • Konsultant Telefoniczny (j. angielski)

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3031 dni
    Zadania: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – rozmowy przychodzące;
  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3031 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za telefoniczną obsługę klienta, sprzedaż, udzielanie informacji, przeprowadzanie ankiet.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3031 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
  • Konsultant Telefoniczny (j. angielski)

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3072 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – rozmowy przychodzące
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3079 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem Rozwiązywanie problemów z siecią LAN Instalacja nowych stanowisk pracy
  • Konsultant Telefoniczny (j. angielski)

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3096 dni
    Cel: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – tylko rozmowy przychodzące;
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3096 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
  • Specjalista ds. Aplikacji i Baz Danych

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3347 dni
    Zadania: Projektowanie i implementacja aplikacji w języku C# Testowanie stworzonych rozwiązań oraz tworzenie dokumentacji; Programowanie warstwy dostępu do danych oraz zapytań SQL/T-SQL, procedur; Wykonywanie prac utrzymaniowych; Diagnostyka i rozwiązywanie problemów, wsparcie użytkowników;
  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3351 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów bankowych bądź ubezpieczeniowych.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

8

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa