Zakres obowiązków: Sporządzanie przedmiarów i kosztorysów w oparciu o dokumentację, opisy, rysunki, schematy oraz wizję lokalną; Analiza dokumentacji projektowej i przetargowej; Weryfikacja kosztorysów pod względem merytorycznym i finansowym; Optymalizacja metod wykonania realizowanych...
Opis zadań na stanowisku: aktywna analiza rynku inwestycji budowlanych; wyszukiwanie Inwestorów dla Generalnego Wykonawcy; reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych; podtrzymywanie relacji z kontrahentami na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego; przygotowywanie ofert handlowych i...
Opis zadań na stanowisku: Prowadzenie budowy; Zarządzanie budżetem projektu; Nadzór nad projektem i wykonawstwem; Tworzenie i koordynowanie pracą podległego zespołu; Nadzór nad terminowością wykonywania prac, dostawami materiałów; Prawidłowe dokumentowanie i raportowanie wykonywanych...
Opis zadań na stanowisku: nadzór nad terminowością wykonywania prac, dostawami materiałów; analiza dokumentacji projektowej; prawidłowe dokumentowanie i raportowanie wykonywanych zadań; kontrola nad prowadzonymi pracami budowlanymi; wsparcie Kierownika Budowy i Kierownika Projektu;...
wykonywanie przymiarów i obmiarów robót; analiza dokumentacji projektowej; sporządzanie kalkulacji na wszystkich etapach inwestycji; przygotowywanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców; współdziałanie w negocjowaniu kontraktów; negocjacje cen z dostawcami i podwykonawcami;...
Planowanie i koordynacja robót sanitarnych; Nadzorowanie jakości oraz terminowości realizacji; Prowadzenie dokumentacji technicznej; Organizacja pracy podległych pracowników oraz podwykonawców;