Firma informatyczna z ponad 15 letnim doświadczeniem na rynku IT specjalizująca się w utrzymywaniu bezpieczeństwa systemów informatycznych w dużych i średnich firmach o zróżnicowanej działalności z różnych branż. Wewnętrznie tworzy rodzinną atmosferę pracy, dążąc do ciągłego doskonalenia jakości (w tym także jakości pracy), doceniająca talenty i osobiste zaangażowanie pracowników, zapewniająca stabilne warunki pracy i wysokość płacy uzależnioną od wyników i osobistego zaangażowania.

Jeśli tylko jesteś osobą o profilu, który pasuje do przedstawionych wymagań a oprócz tego chcesz związać się z nami na dłużej, lubisz pracę z ludźmi, kontakt, chcesz pomagać innym w codziennych wyzwaniach informatycznych nie czekaj i aplikuj.

Archiwalne oferty pracy

  • Opiekun Klienta IT

    ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2173 dni
    Utrzymywanie stałego kontaktu biznesowego z klientem zgodnie z zasadami ITIL; Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, nadzorowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk; Stała współpraca z działem wsparcia technicznego i...
  • Starszy Specjalista Systemów Sieciowych

    ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2173 dni
    Bieżąca administracja urządzeniami sieciowymi (routery, UTM, Firewall, Switch, Acces Point, w oparciu o produkty Cisco, Stormshield, Ubiquity) Zapobieganie awariom oraz incydentom bezpieczeństwa poprzez stały monitoring specjalistycznym oprogramowaniem; Rozwiązywanie problemów związanych z...
  • Pracownik Helpdesk - I lub II linia wsparcia

    ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2173 dni
    Działanie w oparciu o istniejące procedury i instrukcje; Wprowadzanie opisów zgłoszeń, prowadzenie historii incydentów, nadzorowanie statusów i eskalacji zgłoszeń w wewnętrznych aplikacjach: HelpDesk, ServiceDesk; Wsparcie użytkowników końcowych z poziomu pierwszej i/lub drugiej linii z...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego IT - Opiekun klienta

    ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2670 dni
    Utrzymywanie stałego kontaktu biznesowego i dobrej relacji z klientem zg. z zasadami ITIL; Reprezentowanie klienta przy wdrożeniach i utrzymaniu systemów informatycznych (aplikacji biznesowych) Wsparcie dla użytkowników końcowych lokalnie, telefonicznie oraz zdalnie - przyjmowanie zgłoszeń,...

ALLIGO Sp. z o.o. Sp.k.

Erazma Ciołka 13 lok.10

01-443 Warszawa