Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
442 dni
Zaprezentujesz usługi marketingowe firmy w konkurencyjny sposób; Samodzielnie opracujesz plan pozyskania klientów i zrealizujesz go zgodnie z wyznaczonymi celami; Terminowo zrealizujesz założone cele sprzedażowe; Samodzielnie dobierzesz odpowiednią ofertę dla Klienta bazując na naszym...
Your profie: You have min. 2 years of experience as an internal call centre trainer in conducting sales training, transferring knowledge and motivating employees; You speak French at a native level and your English/Polish allows you to communicate freely both in private and in business You know...
Post-sales customer service Customer support assistance, fulfilment of instructions, answers to questions asked Liaising with the sales department and other company departments Building customer relations Listening to, verifying, transcribing and evaluating conversations conducted in German in...
Conducting sales, product and quality training dedicated to Call Centre consultants; Analysing and obtaining information on training needs and translating the results into training programmes and tools; Execution of coaching in order to increase the indicated sales and quality indicators; Creation...
Tłumaczenia tekstów z języka polskiego na angielski; Zlecanie oraz odbieranie tłumaczeń w wyznaczonym terminie; Praca z narzędziem CAT - Trados; Prowadzenie ewidencji tłumaczeń i dbanie o ich prawidłowy obieg; Współpraca z innymi działami firmy za pośrednictwem systemu ticketowego JIRA;...
Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, ale niewymagane) Umiejętność pracy w zespole; Bardzo dobra znajomość języka polskiego zarówno w mowie i w piśmie; Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; Analityczny sposób myślenia oraz wysoko rozwinięte...
Otwartości na informację zwrotną; Chęci stałego uczenia się i poznawania nowych rzeczy; Wyciągania wniosków z błędów własnych i cudzych; Komunikatywności i umiejętności bronienia swojego zdania; Znajomość języka polskiego i elastyczne podejście do jego zasad; Znajomość języka...
Wprowadzanie zamówień do systemów wg wskazanych wytycznych; Weryfikacja poprawności wprowadzanych zamówień; Wsparcie supervisora w ramach zleconych zadań; Przygotowywanie prostych zestawień/raportów w Excelu; Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Bardzo dobra obsługa...
Znajomość Excela na poziomie średniozaawansowanym (wyszukaj pionowo, tabele przestawne, formuły zliczające) Umiejętności analityczne; Umiejętność wyciągania wniosków; Język angielski na poziomie min. B1; Terminowość i obowiązkowość; Dokładność i skrupulatność; - Ładowanie baz...
Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Lithuanian market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers; Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order made by our...
Conducting sales, product and quality training dedicated to Call Centre consultants; Analysing and obtaining information on training needs and translating the results into training programmes and tools; Execution of coaching in order to increase the indicated sales and quality indicators; Creation...
Responsibility for listening, transcribing, reviewing and evaluating Call Center's calls and emails according specific policies and procedures; Verifying the content of messages and agent-customer interactions in accordance with defined policies and procedures; Ensuring consistency parameter and...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
481 dni
Profesjonalnie i z pasją zaprezentujesz usługi marketingowe firmy; Samodzielnie przygotujesz wyceny po zapoznaniu się z portfolio naszych usług; Wynegocjujesz najlepsze warunki handlowe, korzystne dla nas i jak i Klientów; Zaplanujesz i skoordynujesz działania wspierające procesy sprzedaży;...
kierownik/koordynator umowa zlecenie / kontrakt B2B
482 dni
doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektem; znajomość obsługi systemów Call Center będzie dodatkowym atutem; komunikatywność i cechy przywódcze; umiejętności analityczne i biznesowe podejście; komunikatywny angielski (szczególnie w piśmie, poziom min. B1) znajomość pakietu...
Bieżące wsparcie technicznie (lokalne i zdalne) naszych pracowników pracujących w biurach oraz zdalnie; Dobór i instalację oprogramowania firmowego; Przygotowanie, serwisowanie oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu IT i biurowego; Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących wsparcie...