Firma GEMO Silesia Sp. z o.o.
poszukuje Pracowników na stanowisko:
Asystent Biura
Miejsce pracy: Chorzów
(pełny etat lub cześć etatu)
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy
- Realizacja bieżących zadań zleconych przez Kierownika Zakładu
- Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
- Organizacja wyjazdów służbowych oraz eventów integracyjnych,
- Nadzór organizacyjny nad projektami zleconymi przez Zarząd,
- Opracowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Zarządu,
- Obsługa poczty przychodzacej i wychodzącej
- Obsługa gości - głównie obcojęzycznych
- Skanowanie faktur i pomoc w Dziale Księgowości
- Pomoc w Dziale HR
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- Praca stacjonarna
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Biegła obsługa urządzeń biurowych
- Biegła obsługa komputera – MS Office ( Word, Excel i Powerpoint)
- Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania priorytetami, samodzielność w działaniu, dokładność, terminowość,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie - min. B2
Oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszego dnia pracy,
- wynagrodzenie dopasowane do kwalifikacji i doświadczenia pracownika,
- możliwość uzyskania premii uznaniowych,
- prywatna opieka medyczna- Luxmed
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- wczasy pod gruszą
- elastyczny czas pracy - możliwość zatudnienia na 3/4 etatu
Poznaj
GEMO Poland Sp. z o.o.
GEMO Poland Sp. z o.o. producent części samochodowych z 100-letnią tradycją z ustabilizowaną oraz solidną pozycją na rynku motoryzacyjnym