CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
asystent umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZADANIA: prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych biura budowy; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klientów i gości podczas ich wizyty w siedzibie Firmy; odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji; prowadzenie dokumentacji biura, w tym...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
1 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, Sterylizację narzędzi i materiałów.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów; bieżąca obsługa klienta; aktywne poszukiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych; uczestniczenie w negocjacjach handlowych;
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi. Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w Centrach Medycznych LUX MED na terenie Warszawy. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie ukończona policealna szkoła...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom opiekuna medycznego. Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w centrach medycznych LUX MED na terenie Wrocławia. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom opiekuna medycznego. Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w centrach medycznych LUX MED na terenie Krakowa. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 godz.
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom opiekuna medycznego. Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w centrach medycznych LUX MED na terenie Gdańsk/ Gdynia/ Pruszcz Gdański. Zapraszamy do aplikowania już dziś! Porozmawiajmy o współpracy! Nasze oczekiwania wobec Ciebie:...
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi (nabytymi w toku nauczania lub uzyskaną kwalifikacją MED.14). Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min. średnie ukończona policealna szkoła medyczna oraz uzyskany dyplom...
umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej; Wykonywanie rysunków w programie CAD; Nadzorowanie procesu uzgodnień;
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / zlecenie
2 godz.
Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Sterylizację narzędzi i materiałów.
Zapraszamy do współpracy osoby posiadające dyplom Opiekuna Medycznego z uprawnieniami do pobierania krwi (nabytymi w toku nauczania lub uzyskaną kwalifikacją MED.14). Proponujemy współpracę w punkcie pobrań w Centrach Medycznym LUX MED. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie min....
Kluczowe obowiązki: Wsparcie administracyjne w prowadzeniu procesów certyfikacji personelu. Wystawianie certyfikatów. Prowadzeniu rejestru certyfikatów. Porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji. Przygotowywanie raportów i statystyk. Przygotowanie umów z egzaminatorami i ośrodkami egzaminacyjnymi.
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
asystent
3 godz.
OPIS STANOWISKA: Pomoc w administracyjnym funkcjonowaniu działu, w tym prowadzenie korespondencji i obsługa poczty mailowej. Kontakt telefoniczny z klientami/kontrahentami. Wprowadzanie danych do systemów firmowych. Sporządzanie zestawień, ich analiza i raportowanie. Dbanie o poprawność...
Na rozgrzewkę kilka pytań Posiadasz chęć i entuzjazm do pracy? Jesteś skrupulatny? Cechuje Cię sumienność? Potrafisz pracować w grupie, ale również samodzielnie? Komunikatywność jest Twoją mocną stroną? Sprawdź swój codzienny plan treningowy Przygotowywanie i wysyłka materiałów...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za: wyszukiwanie i ewidencjonowanie przetargów, obsługę platform zakupowych, przygotowywanie dokumentów formalnych do przetargów, dostarczanie dokumentów do urzędów, korespondencja z urzędami, analizę materiałów projektowych i...
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz nadzór nad ich obiegiem Wspieranie innych pracowników w codziennych zadaniach administracyjnych Obsługa spotkań i konferencji biurowych Osobista i telefoniczna obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
4 godz.
Twoja rolą będzie: uczestniczenie przy przyjęciu Pacjenta do ośrodka i pomoc przy zakwaterowaniu; wykonywanie wszelkich niezbędnych czynności pielęgnacyjno–opiekuńczych; zawożenie i przygotowywanie Pacjentów do rehabilitacji; niezwłoczne reagowanie na zgłaszane przez Pacjentów...
Praca w Szpitalu LUX MED przy ul. Puławskiej 455 w Warszawie. Możliwość podjęcia współpracy na 80 lub 160 godz. w miesiącu. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów Szpitala, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Archiwizacja dokumentów. Weryfikacja zasadności wniosków refundacyjnych i zwrotów kosztów, prowadzenie stosownych rejestrów. Komunikacja z Pacjentem i innymi Działami w firmie. Analizy i raporty z wykorzystania refundacji / zwrotów kosztów.
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: Organizacja pracy Biura Zarządu Spółki; Kompleksowa wsparcie Zarządu, a także pracowników Spółki w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; Obsługa posiedzeń Zarządu oraz przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
aktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów; współpraca z działem handlowym; kreowanie i promowanie wizerunku firmy; przygotowywanie zestawień i raportów; Wspieranie pracy handlowców w biurze i w terenie;
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Opis stanowiska: Obowiązki osoby na tym stanowisku związane są ze wsparciem Regionalnego Kierownika Działu Serwisu w obsłudze klientów oraz organizacji Działu Serwisu w Warszawie. Zakres obowiązków: wsparcie w zakresie organizacyjnym działu serwisu, wsparcie w procesie ofertowania,...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w pracy przy różnorodnych projektach architektonicznych. Pracę w dynamicznym i kreatywnym środowisku, gdzie liczy się innowacyjność i nowatorskie podejście do projektowania. Zespół doświadczonych profesjonalistów, gotowych podzielić się...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne; przygotowywanie zestawień i raportów; kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów; organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych; obsługa wewnętrznych spotkań; bieżąca współpraca z...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your responsibilities: managing filing system; updating paperwork, maintaining documents; providing administrative support to ensure the efficient operation of the office; creating, maintaining, and entering information into databases; carrying out administrative duties such as filing, typing,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
7 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa bieżących projektów działu. Wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji i raportów. Analiza danych rynkowych. Wsparcie w organizacji spotkań i prezentacji. Przeprowadzanie badań rynku i konkurencji. Udział w spotkaniach zespołowych i szkoleniach.
W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat / część etatu
22 godz.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Tworzenie map procesów realizowanych w PKP S.A. z użyciem dedykowanych narzędzi (m.in. Microsoft Visio, Aris), Weryfikację prawidłowości realizacji wybranych procesów realizowanych w PKP S.A. na podstawie informacji zawartych w...
Twoje zadania: Rozkładanie poczty. Prowadzenie, nadzór i rejestracja roszczeń w Rejestrze Szkód. Prowadzenie i nadzór nad teczkami szkodowymi Klientów LUX MED. Weryfikacja kompletności otrzymanej dokumentacji szkodowej. Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do likwidacji...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Praga-Północ, ul. Szernera 3
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
23 godz.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szernera 3 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie oraz umowy o pracę. Twoją rolą będzie: bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i...
LUX MED Sp. z o.o.Warszawa, Mokotów, ul. Goszczyńskiego 1, Szpital Św. Elżbiety
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
24 godz.
Praca w Szpitalu Św. Elżbiety przy ulicy Goszczyńskiego 1 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Szpitalu, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Opis stanowiska Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z dostawcami; Komunikacja z salonami i działami...
pracownik fizyczny pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
TWOJE ZADANIA Dzięki nam doświadczysz dobrego połączenia różnorodności i rutyny i zawsze będziesz mieć możliwość wniesienia swojego pomysłu. Jeśli coś nie wyjdzie, wspieramy się i dotyczy to całej DOREAFAMILIE. Ważne jest, aby jakość naszej pracy była odpowiednia.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Czekają na Ciebie zadania, które być może już doskonale znasz: asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, przestrzeganie standardów, procedur wewnętrznych, prowadzenie dokumentacji medycznej.
specjalista (mid) / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Sterylizację narzędzi i materiałów.
Główne zadania: czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie gabinetu do pracy z Pacjentem, prowadzenie dokumentacji medycznej, przygotowanie i sterylizacja narzędzi. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: wykształcenie mi. średnie kierunkowe, dyplom potwierdzający uzyskanie...
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych i tworzenie ofert planowanie i realizacja...
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Grodzisk Mazowiecki
19 godz.
Praca Asystent / Asystentka
Typowa praca asystenta lub asystentki obejmuje szereg zadań administracyjno-biurowych i jest wykonywana w wielu branżach wszędzie tam, gdzie funkcjonuje sekretariat, biuro zarządu czy dział administracyjny lub kadrowo-płacowy. Miejscem pracy może być np. biuro projektanta, startup, instytucja samorządowa czy dział biegłego rewidenta. Osoba zatrudniona na tym stanowisku może być odpowiedzialna m.in. za prowadzenie kalendarza dyrektora, organizację spotkań biznesowych, przygotowywanie dokumentów finansowych jak faktury VAT, dokumentów kadrowych np. umów o pracę, opracowywanie raportów czy zarządzanie korespondencją. Asystenci bywają także zaangażowani w wyszukiwanie i przetwarzanie różnego rodzaju informacji, czuwanie nad właściwym obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych. Zakres obowiązków w pracy asystentki / asystenta może być naprawdę szeroki, a zadania w znacznym stopniu będą zależeć od specyfiki firmy.
Charakterystyka zawodu asystenta / asystentki
Śmiało można powiedzieć, że asystent (ang. assistant) to kluczowy pracownik w każdej firmie. To właśnie on (lub ona, gdyż zawód jest obecnie zdominowany przez kobiety) odpowiada za organizację i koordynację pracy w biurze. Asystent pełni funkcję łącznika między różnymi działami firmy, a także dostawcami i klientami. Zakres zadań na tym stanowisku może obejmować bieżącą obsługę sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu i pracowników czy zarządzanie bazą danych. Asystentka w miastach czy asystentka projektanta – bez względu na specyfikę działania, celem pracy tych osób jest wsparcie innych członków zespołu i kadry managerskiej.
Jak zostać asystentem / asystentką?
Pracodawcy cenią przede wszystkim osoby z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem na podobnych stanowiskach. Mile widziane są przede wszystkim ukończone studia na kierunkach związanych z administracją lub zarządzaniem. Warto dodać, że na stanowiska asystenckie chętnie przyjmowani są studenci. Swoją ścieżkę kariery można rozpocząć także bez wyższego wykształcenia, od razu po szkole średniej szukając pracy np. jako młodszy specjalista ds. administracji i rozliczeń. Wiele osób zdobywa doświadczenie przez zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, na przykład jako asystentka biegłego rewidenta. Warto jak najszybciej postarać się zdobyć choćby niewielki staż pracy, np. podejmując się zadań na pół czy część etatu. Warto pamiętać też, że obecnie obowiązki administracyjne można wykonywać często również zdalnie bądź hybrydowo.
Stanowisko asystenta / asystentki – predyspozycje zawodowe
Do predyspozycji zawodowych, które u asystentów wysoko cenią pracodawcy i rekruterzy, należą przede wszystkim umiejętność zarządzania dokumentami i kalendarzem, zdolność sprawnej koordynowanie pracy, umiejętność obsługi sekretariatu i sprzętu biurowego oraz posiadanie wiedzy o procesie archiwizacji dokumentów, prowadzenia teczek pracowniczych, tworzenia prostych dokumentów finansowych lub kadrowych. Liczy się też miła aparycja, komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy pod presją czasu i gotowość do pracy w godzinach nadliczbowych.
Jak wygląda praca asystenta / asystentki?
Praca asystenta i asystentki w dziale administracyjnym skupia się na bieżącej obsłudze biura, zarządzaniu kalendarzem i obsłudze urządzeń biurowych, połączeń telefonicznych oraz poczty. Może również obejmować koordynację pracy członków zarządu, a także chociażby współpracę z dostawcami i innymi kontrahentami. Asystentka biura w mniejszych firmach bywa także odpowiedzialna za rozliczanie wydatków służbowych oraz merytoryczne wsparcie księgowej. Co więcej, to właśnie asystent / asystentka informuje pracowników o ważnych, bieżących sprawach dotyczących funkcjonowania firmy, procesów kadrowych, kwestiach organizacyjnych czy związanych ze zmianą przepisów w prawie pracy.
Asystent / asystentka – co robi?
Do istotnych obowiązków asystenta należą:
zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu lub specjalistów,
bieżąca obsługa i koordynacja pracy w biurze, sekretariacie itp.,
kompleksowe prowadzenie dokumentacji pracowniczej (w przypadku pracy w dziale HR),
ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów,
rozliczanie wydatków służbowych, diet,
obsługiwanie połączeń telefonicznych i poczty firmy,
zamawianie materiałów biurowych,
obsługiwanie spotkań,
dbanie o dobry wizerunek firmy,
przekazywanie pracownikom ważnych informacji organizacyjnych, kadrowych,
koordynowanie pracy i komunikacji między działami firmy, obiegu dokumentów itp.,
przeprowadzanie ankiet pracowniczych.
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń
Asystentka działu administracyjnego i rozliczeń jest odpowiedzialna za sprawną i szybką realizację zadań zleconych przez zarząd w zakresie zarówno administracji firmy, jak i rozliczania bieżących dokumentów finansowych, np. faktur. W zakresie kompetencji takie osoby leży też najczęściej prowadzenie dokumentacji kadrowej i finansowo-kadrowej pracowników, współpraca z księgowością oraz kontakty z kontrahentami przedsiębiorstwa.
Asystentka zarządu
Asystentka zarządu ma za zadanie wykonywanie poleceń kadry managerskiej, zarządu i kontrolę terminów toczących się spraw, a także zarządzanie kalendarzem spotkań zarządu, bieżącą obsługę sekretariatu, współpracę z dostawcami, organizację podróży służbowych. Jest to odpowiedzialne stanowisko, a osoba je obejmująca ma na celu wsparcie zarządu i managerów w ich codziennej pracy.
Asystentka biura
Jak sama nazwa wskazuje, asystentka biura / asystent biura to ktoś odpowiedzialny za organizację pracy danego biura. Obowiązki na tym stanowisku obejmują np. tworzenie grafików, zarządzanie kalendarzem spotkań służbowych, tworzenie i kompletowanie dokumentów i obsługę urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, informowanie zarząd i pracowników o ważnych sprawach organizacyjnych i administracyjnych, dbanie o sprawny obieg dokumentacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.
Asystent w dziale obsługi klienta
Celujesz w stanowisko asystenta ds. obsługi klienta? Zatem do Twoich zadań należeć będzie kontakt z klientami, rozwiązywanie ich problemów i odpowiadanie na pytania i wątpliwości, a także kierowanie klientów do odpowiednich działów firmy i specjalistów np. działu reklamacji, działu handlowego czy działu transportu.
Asystent ds. księgowości
Asystent ds. księgowości to często jedno z pierwszych stanowisk obejmowanych przez początkujące księgowe i księgowych. Osoba na tej posadzie pomaga głównemu księgowemu w codziennych obowiązkach. Jej zadania to na przykład sporządzanie i procesowanie dokumentów księgowych, rozliczanie wydatków służbowych. Asystent/ka może podnieść kwalifikacje na kursach księgowych i stać się samodzielnym pracownikiem działu księgowości czy chociażby fakturzystką / fakturzystą.
Asystent działu HR i rekrutacji
Asystent działu rekrutacji i HR pomaga w codziennych zadaniach rekruterom i innym pracownikom tegoż działu. Podstawowe obowiązki zawodowe osoby na tym stanowisku to tworzenie ogłoszeń o pracę i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych bądź kontakt z firmą prowadzącą rekrutacje, prowadzenie bazy danych pracowników i wsparcie w administracji personalnej w innych codziennych zadaniach.
Asystentka sprzedaży
Asystentka ds. sprzedaży, jak sugeruje nazwa, wspiera dział sprzedaży. Oprócz tego, że często zajmuje się zadaniami organizacyjnymi i administracyjnymi, nierzadko samodzielnie podejmuje czynności związane z obsługą klienta, składaniem zamówień czy chociażby sporządzaniem raportów sprzedaży.
Asystentka ds. zamówień
Asystentka ds. zamówień to osoba odpowiedzialna za prowadzenie i aktualizowanie bazy zamówień firmy. Pracownik na tym stanowisku prowadzi współpracę z dostawcami i samodzielnie realizuje zamówienia zgodnie z zasadami firmy i przeznaczonym na ten cel budżetem. Asystent / asystentka szuka także możliwości optymalizacji kosztów zamówień i nowoczesnych produktów / rozwiązań.
Ile zarabia asystent / asystentka / pracownik biurowy?
Pensja asystenta zależy od wielu czynników, takich jak wielkość firmy, rodzaj stanowiska, staż pracy czy wykształcenie. Średnie zarobki na stanowisku asystenta wynoszą około 4500-5500 zł brutto miesięcznie. Jak podanie Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń mediana płac miesięcznych brutto w przypadku poszczególnych stanowisk wynosi:
asystent w dziale administracji – 4530 zł,
asystent biura obsługi klienta – 5000 zł,
asystentka działu handlowego – 5040 zł,
asystentka zarządu – 5480 zł.
Praca jako asystent / asystentka – warunki zatrudnienia, dostępne umowy, system czasu pracy
Warunki zatrudnienia na stanowisku asystenta mogą różnić się w zależności od firmy, działu, w jakim pracuje dana osoba, a także jej doświadczenia i umiejętności. Typowo jest to praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach np. 8:00-16:00, z możliwością zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, rzadziej w ramach wykonywania pracy na umowie zlecenie lub umowie o dzieło. Asystenci mogą liczyć na różne benefity np. prywatną opiekę medyczną, służbowy telefon i laptop.
Najnowsze oferty pracy dla asystenta / asystentki
Jeśli interesuje Cię praca biurowa, regularnie najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl. Pamiętaj, żeby ustawić Job Alert dla zawodu asystenta / asystentki. Wykorzystaj też filtry wyszukiwarki, żeby szybko dotrzeć do ogłoszeń dotyczących pracy w Twojej okolicy! Kiedy znajdziesz atrakcyjną ofertę pracy, nie wahaj się i zaaplikuj! Kto wie, może to właśnie w danej firmie poszukiwana jest na stanowisko osoba z Twoimi umiejętnościami i doświadczeniem?
FAQ: Praca asystenta / asystentki – najczęściej zadawane pytania:
Co to jest stanowisko asystenta / asystentki i z czym jest związane?
Asystent / asystentka to osoba, która pomaga w realizacji zadań i projektów innemu pracownikowi, zespołowi czy np. kadrze managerskiej bądź zarządowi firmy. Opis stanowiska może być różny w zależności od sektora i firmy, ale często obejmuje zarządzanie terminarzami, pomoc w planowaniu spotkań i organizowaniu wyjazdów służbowych, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, a czasami również obsługę klienta.
Ile zarabia asytetent / asystentka?
Typowe zarobki osób na stanowiskach asystenckich wahają się od 4500 do 5500 zł brutto miesięcznie. Osoby z dłuższym stażem pracy, a także w dużych firmach zwykle zarabiają więcej. Na atrakcyjne wynagrodzenie mogą liczyć w szczególności asystencji z językiem angielskim lub innym językiem obcym.