Poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent ds. Archiwizacji
Miejsce pracy: Warszawa
SIÓDEMKA S.A. na rynku polskim działa od 1998 roku. Od 16 lat codziennie doręczamy dziesiątki tysięcy dokumentów i paczek na terenie całego kraju. Kilka tysięcy naszych pracowników w 40 oddziałach codziennie dokłada wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów. Zróżnicowany pakiet usług, wspierany przez zaawansowane interaktywne narzędzia zarządzania przesyłkami, jest odpowiedzią na potrzeby nowoczesnego biznesu.
Zakres obowiązków:
- Raportowanie rozliczania druków ścisłego zarachowania,
- Weryfikacja skanowanych dokumentów,
- Realizacja usługi „Potwierdzenie Doręczenia Przesyłki” oraz obsługa Klientów w tej sprawie,
- Skanowanie dokumentów,
- Kontakt z placówkami w sprawach dotyczących archiwizacji dokumentów Pracodawcy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Umiejętności organizacyjnych,
- Dokładności i skrupulatności,
- Znajomości pakietu MS Office,
- Umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności,