Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- bieżąca organizacja dokumentów budowy,
- organizacja zaplecza administracyjnego biura budowy,
- organizacja spotkań z podwykonawcami i zamawiającym,
- wspieranie pracy kierownika budowy,
- przygotowywanie prezentacji i materiałów na spotkania,
- raportowanie przebiegu realizacji prac.
- wykształcenie wyższe (mile widziane),
- biegła obsługa komputera oraz znajomość programów,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w prowadzeniu biura na budowie,
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z generalnym wykonawcą (firma amerykańska) - warunek konieczny,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
- umowę o pracę na czas określony,
- pracę w stałych porach (7.00-16.00),
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w prestiżowej firmie.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.