Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat 4 242 - 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
2 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Asystent/ka ds. Administracyjnych - dział przemysłowy
Asystent/ka ds. Administracyjnych - dział przemysłowy
BUREAU VERITAS Polska Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
4059 dni temu
Założona w 1828 roku Grupa BUREAU VERITAS jest międzynarodowym liderem specjalizującym się w zarządzaniu, jakością, bezpieczeństwem i ochroną środowiska oraz usługach inżynierii przemysłowej i budowlanej. Grupa, działająca w 140 krajach i zatrudniająca ponad 58 000 pracowników, aktywnie uczestniczy w tworzeniu standardów, jakości na świecie.
BUREAU VERITAS Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Asystent/ka ds. Administracyjnych dział przemysłowy
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: AdsA/KAT/2013
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
Planowanie i uzgadnianie inspekcji oraz auditów w porozumieniu z klientami oraz inspektorami
Sprawdzanie kompletności dokumentacji po inspekcjach
Raportowanie wyników finansowych, rozliczanie faktur i fakturowanie kosztów
Aktualizację bazy danych prowadzonych kontraktów
Inne prace administracyjne
Oczekujemy:
Wykształcenia wyższego
Doświadczenia na podobnym stanowisku min. 3 lata
Bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office
Wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych
Ukierunkowania na obsługę klienta
Zdolności analitycznych i umiejętności rozwiązywania problemów
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
Oferujemy:
Możliwość rozwoju w ramach prestiżowej międzynarodowej organizacji
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
(2 etaty) Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum, Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu, Wsparcie administracyjne w zakresie sporządzania pism, raportów i sprawozdań oraz innych dokumentów...
specjalista (mid) umowa na zastępstwo pełny etat 4 242 - 4 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze (przyjmowanie korespondencji przychodzącej, selekcja, przekazywanie dokumentów do aprobaty Zarządu, kierowanie do odpowiednich osób, przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztowej lub kurierskiej), obsługa elektronicznej skrzynki e-mail, obsługa...
Nowa Deweloper sp. z o.o.
Częstochowa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Do obowiązków Specjalisty ds. prawno-administracyjnych należeć będzie: Wsparcie Działu Prawnego i Działu Umów w bieżącym doradztwie prawnym w zakresie umów o roboty budowlane, Przygotowanie umów oraz dokumentów związanych z inwestycjami budowlanymi, w tym projektami deweloperskimi,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Doradztwo prawne dla Działu Prawnego i Umów w obszarze umów budowlanych; Tworzenie umów, dokumentów dot. inwestycji i projektów deweloperskich; Negocjacje warunków z subcontractorami i dostawcami; Obsługa prawna gwarancji kontraktów budowlanych; Opracowywanie pism, regulaminów,...
specjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
2 dni
Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie postępowań dotyczących roszczeń regresowych powstałych w wyniku stosowania przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, prowadzenie postępowań wyjaśniających w celu weryfikacji dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy...
Twój zakres obowiązków: obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kierowanie korespondencji do poszczególnych komórek Banku, wysyłka i rejestracja korespondencji, archiwizowanie dokumentów.
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;